امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقبال مخاطبان شبکه استانی قزوین از برنامه سحرگاهی

مشاهده ۱۲۸۳
۱۳۹۸/۰۲/۳۰- ۱۱:۴۲

برنامه سحرگاهی شبکه استانی قزوین با عنوان «سحرگاهان» با ابال مخاطبان این شبکه مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اجرای این برنامه برعهده سید حسین بی نیازاست. که در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز قزوین از ویژگی‌های این برنام سخن گفته است:

نظرتان درخصوص ایجاد فضای شاد و مفرح برای مخاطبان در ماه مبارک رمضان چیست؟ چگونه در برنامه‌های ماه مبارک می‌توان نشاط و شادابی را برای مخاطبان به ارمغان آورد؟
از آنجاییکه خداوند باریتعالی در این ماه درهای رحمت و مغفرت خویش را به روی بندگانش گشوده است، مومنان نیز می توانند با شادابی و نشاط معنوی بر سر سفره نعمات بی نظیر الهی حاضر شوند و هریک با توجه به ظرفیت وجودی خویش از آن متنعم شود.

مانیز به عنوان خدمتگزاران مردم در برنامه سحرگاهان با  تقدیم آیتم های جذاب و متناسب اوقات سحرگاهی در صدد هستیم این نشاط معنوی را تقویت ببخشیم.
در طول این سالها تجربه به ما ثابت کرده است که چه بخش هایی بیشتر توجه مخاطبان عزیزمان رو به خود جلب می‌کند و بر آن شده ایم تا برخی از آیتم ها را تقویت کنیم.
- با توجه به تجربه‌ای که در اجرای رادیویی داشتید اجرای برنامه سحری تلویزیون چه ویژگی دارد؟

باید اعتراف کنم که فضای برنامه سحرگاهی سیما با رادیو کاملا متفاوت است و ضمن آمادگی بسیار بیشتر، مجری برنامه از نظر ظاهری نیز باید آماده تر و شادابتر باشد.
این برنامه حتی با تمام برنامه‌های دیگر تلویزیون که تجربه کرده‌ام تفاوت های بسیار آشکاری دارد. شما می‌بایست در  ساعاتی که جسم و روان انسان نیاز به استراحت کامل دارد برخیزی و با آمادگی تمام بدون این که چهره خواب آلود و خسته ای داشته باشی با شادابی و نشاط و تمرکز بالا مطالب مفیدی را در اختیار سحرخیزان عزیز قرار دهی! جالب است مخاطبان برنامه "سحرگاهان" نیز با دقت نظر بیشتری مطالب عنوان شده را دنبال می‌کنند و این مسئله وظیفه دست اندرکاران برنامه را سنگین‌تر می‌کند.
- حضور در این برنامه در زندگی شخصی شما چه تأثیری داشته است؟
همانگونه که صاحب این ماه وعده داده است اگر دعوتش را اجابت نماییم،رحمت خاصّه خود را شامل حال بندگان روزه دار وسحرخیزش می‌کند. نمازهای صبحی که پس از اجرای برنامه سحرگاهان می خوانم را حاضر نیستم با هیچ لذت دیگر در دنیا عوض کنم زیرا پس از یک حس وحال عرفانی،سر سجده نهادن به درگاه الهی حلاوت وصف ناپذیری دارد. انس و الفت با برنامه سحر که بخش مهمی از شخصیت بنده را شکل داده است مسئولیت سنگین خانوادگی و اجتماعی را نیز برایم فراهم کرده است.

- تنوع و تعدد آیتم های برنامه «سحرگاهان» چقدر به کیفیت این برنامه کمک می‌کند؟
بخش مناجات خوان یسحر با دعوت از هنرمندان یکی از آیتم های جذاب سحرگاهان است.
امسال نسبت به سالهای گذشته دکور شکیل تر و چشم نوازتری داریم. از آنجاییکه وظیفه نویسندگی برنامه نیز بر عهده من است روزانه حداقل ۶ ساعت برای گردآوری مطالب مرتبط با موضوع هر سحرگاه وقت صرف می‌کنم.

امتیاز شما