امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

"فرشته‌ها ی بی نشان" در ایلام معرفی شدند

مشاهده ۲۶۲
۱۳۹۸/۰۳/۰۴- ۱۱:۰۱

در مراسمی‌با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ،معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و نهادها ی انقلابی از ۸ کتاب صوتی زندگینامه شهداء با عنوان "فرشته‌ها ی بی نشان" رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام در این مراسم با اشاره به فضا سازی رسانه ای استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی  گفت: دشمنان ایران اسلامی‌ با بهره گیری از همه امکانات رسانه ای مخرب خود در تلاش هستند تا افکار عمومی را از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ناامید کنند.

محمد بازوند به تحلیل گفتمان مقام معظم رهبری در مقابل نظام سلطه پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها و نشست ها با مسئولان اجرایی کشور و دیگر کشور ها همواره ضمن تاکید بر رعایت ساده زیستی و یادآوری یاد و خاطره دلاورمردیهای مردمان این سرزمین در دوران ۸ سال دفاع مقدس، به بیان سیاست های خصمانه و فتنه انگیزه دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته پرداخته و مردم را به مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه فرا می خواند.

در پایان این مراسم از هشت کتاب صوتی زندگینامه شهدا که با همکاری صدا وسیمای مرکز ایلام و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان تهیه شده بودند، رونمایی شد .

امتیاز شما