امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده حماسه مردم ایران در بزرگداشت روز قدس از شبکه سه سیما

مشاهده ۴۸۰
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۱۲:۵۱

ویژه برنامه «روز قدس» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه‌برنامه «ما می‎آییم» به تهیه‎کنندگی حمیدرضا توسلی، پوشش زنده راهپیمایی روز قدس را بر عهده گرفته است. این برنامه با اجرای اکبر نبوی و میثم آقا بیگی از سینماگرانی چون نادر طالب‎زاده، علی غفاری و محمد خزاعی دعوت کرده تا در استودیو پخش از ساعت 9  تا 12:30 همزمان با نمایش حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به موضوع رسانه و سیطره یهود بپردازند.
پایگاه شبکه سه سیما در ضلع جنوبی میدان فلسطین مستقر شده تا ضمن ارسال تصاویر حضور مردم برنامه‌هایی نظیر تواشیح، سرود، گفت‌وگو با هنرمندان و... را به طور زنده در این پایگاه اجرا کند.
مجریانی چون محسن حاجیلو، محمد حسین میثاقی، احمد اکبرنژاد، زهره سادات هاشمی، حامد حاجیلو، محمدرضا احمدی و ... به تناوب اجرای بخشی از برنامه را برعهده می‌گیرند.
همچنین قهرمانان ورزشی، هنرمندان در عرصه خوانندگی (حامد محضر نیا ،عرفان شرقی، نیما شمشادی، محمد رضا فتحی ...)، کاریکاتوریست بین‎المللی (سید محمود شجاعی طباطبایی) در پایگاه شبکه سه حاضر می‌شوند و گروه‌های نقالی و هم‎سرایی نیز به اجرای برنامه می‎پردازند. گزارشات مردمی، ارتباط با مراکز استان‌ها و نماهنگ‌‎های خاص از بخش‎های دیگر این ویژه برنامه است.

امتیاز شما