امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

حماسه ای ماندگار از صداوسیمای خراسان رضوی

مشاهده ۵۱۰
۱۳۹۸/۰۳/۰۹- ۱۱:۴۰

صدا و سیمای خراسان رضوی در روز قدس ،روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و روز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان همگام با این ملت ستم دیده برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی سیمای این مرکز با ویژه برنامه ی "فریاد رهایی" به مناسبت روز جهانی قدس از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد. این برنامه باشعار « روز جهانی قدس، شکست معامله قرن تثبیت آرمان فلسطین » و با هدف به تصویر کشیدن شکوه و عظمت مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی و لبیک گفتن به فرمان ولی امر مسلمین حضرت ایت الله خامنه ای در جهت حمایت و همراهی مردم مظلوم فلسطین پخش خواهد شد .
این برنامه با حضور دکتر امیر حسین قاضی زاده ( نماینده مجلس شورای اسلامی) به موضوع انتفاضه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیست می‌پردازد. همچنین با حضور تیم های سیار صداوسیمای خراسان رضوی مستقر در خیابان امام رضا (ع) حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به تصویر کشیده خواهد شد.
سیمای خراسان رضوی با اعزام حدود ۷۰ نفر از پرسنل خود قصد دارد تصاویر نابی از حضور مردم را به تصویر بکشد .
بخشهای پیش بینی شده برای پخش برنامه فریاد رهایی شامل؛ بیانات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اهمیت حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس ، حضور کارشناس مرتبط ، حضور خواننده ، سرود و گزارشهای مردمی ، گزارشهای میدانی مجریان مستقر در مسیر راهپیمایی ، ارتباط تلفنی با فرمانداران شهرستانهای استان می‌باشد.
این برنامه به تهیه کنندگی عباس غلامپور، و کارگردانی هنری رضا سالار ، تصویربرداران: هادی حلوی، محمد قربانی و ابراهیم رجبیان و صدابردار برنامه غلامرضا حسینی تهیه می‌شود. مجریان این برنامه رضا سالار ، رئوف ذباح و کارگردان تلویزیونی حسن خطائیان ، تدوینگر رضا عباسپور و دستیاران تهیه محسن ناطقی، سعید نبی زاده می‌باشند.
همچنین صدای خراسان رضوی با ویژه برنامه فریاد رهایی به مدت 150 دقیقه از ساعت 8:30 تا 12 به صورت زنده پوشش خواهد کرد. اجرای این برنامه با دو تیم برنامه سازی مستقر در استودیو پخش زنده و واحد سیار به همراه گزارشگران مستقر در محل برگزاری راهپیمایی برنامه ریزی شده است ، همچنین پوشش گزارشی از گزارشگران شهرستان‌های استان خراسان رضوی هم صورت می‌گیرد و همزمان تیم های مستقر در رادیو نما و سطح استان گزارش لحظه ای تصویری را بارگذاری می‌کنند .
مرضیه رحیمی و جواد حسن زاده گزارشگران این برنامه که مستقر در واحد سیار به منظور ارتباط با ستاد و سایر مراکز می‌باشند.
رادیو سراسری زیارت هم با برنامه '' مقصد، دیار قدس'' از ساعت 8/30 تا 13 با حضور سه تن از کارشناسان سیاسی و 4 نفر از دانشجویان فلسطینی و لبنانی پخش خواهد شد.
گزارشگران این برنامه حسین شجاع، وحید اسدی و سمانه نورایی هستند. همچنین این برنامه در طول پوشش روز قدس با ارتباط با تعدادی از شبکه‌های سراسری و گزارشگران استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

امتیاز شما