امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تفتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
تفتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نفس کشیدن هم در کنار علی نصیریان تجربه است

مشاهده ۷۳۴
۱۳۹۸/۰۳/۱۱- ۱۱:۲۸
تعداد بازدید:734

کامران تفتی از نقش خود در سریال رمضانی «برادرجان» و تجربه همکاری با بازیگران این مجموعه تلویزیونی سخن گفت.

کامران تفتی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص قصه این سریال و اثرگذاری آن بر مردم گفت: «برادر جان» قصه برادری و از جنس زندگی مردم است. از داغ دل‌هایی حرف می‌زند که شاید برخی از مردم با آن دست به گریبان بوده و هستند.

وی افزود: حق الناس موضوع مهمی است که سعید نعمت اله به خوبی آن را روایت کرده است. با دیدن این سریال شاید داغ دل خیلی‌ها تازه شود، اما نکته‌ای که از آن مهم‌تر است، تأثیر و تلنگری است که این سریال می‌تواند روی مخاطب بگذارد.

مجری سابق برنامه وقتشه تشریح کرد: تیم بازیگری و عوامل پروژه دست به دست هم دادند تا به بهترین نحو این ماجرا را روایت کنند. شاید بار‌ها این موضوع در دیگر سریال‌ها گفته شده باشد، اما معتقدم که نحوه ارائه آن بیش از تکرار داستان می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند و قدری آن‌ها را به فکر فرو ببرد.

این بازیگر درباره تجربه همکاری با بازیگران با تجربه و جوان این سریال گفت: در این سریال بازیگران توانمندی حضور دارند که به شدت از قرار گرفتن در کنار آن‌ها لذت بردم. خوشحالم که با چنین تیمی مهمان خانه‌های مردم شدم. نفس کشیدن کنار استاد علی نصیریان هم تجربه محسوب می‌شود و حسن پورشیرازی هم که نیازی به تعریف ندارند. آنقدر دوست داشتنی و حرفه‌ای هستند که به دانش هنری ام می‌افزایند.

وی افزود: دیگر بازیگران و حتی بازیگران تازه کاری هم که در کار حضور داشتند، با جدیت به فکر بهتر شدن و کسب تجربه بودند. من در کنار تک تک آن‌ها زندگی کردم. این سریال یک بازیگر کوچک هم داشت؛ پسر بچه‌ای که نقش فرزند منیژه را بازی می‌کند و به خوبی از عهده آن بر آمده است. او انرژی فوق‌العاده‌ای دارد و من از بازی اش بسیار لذت بردم.

تفتی در پایان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان حس و حال بی نظیری دارد؛ از اینکه سریال ما در این زمان روی آنتن می‌رود، حس خوبی دارم.

امتیاز شما