امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‏‌های شبکه اترک در روزهای 14و 15 خرداد

مشاهده ۸۹۲
۱۳۹۸/۰۳/۱۲- ۰۹:۳۰

شبکه اترک با ویژه برنامه‌های مختلف در روزهای 14و 15 خرداد مهمان مخاطبانش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک با برنامه‏‌های «پیر جماران» و «قیام ماندگار»  شنوندگان را همراهی می‌کند. «پیر جماران» در چهاردهم خرداد ماه مصادف با سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از صدای استانی اترک پخش می‌کند. این برنامه به منظور آشنایی مخاطبان با سیره و روش امام خمینی (ره) با دعوت از مسئولان و کارشناسان سیاسی و مذهبی، سعی دارد تا ظلم‌ستیزی امام و دیدگاه‌های ایشان را درباره قیام مردم و  سیره انبیاء و امامان را تشریح کند. گزارش، ارتباط زنده با کاروان‌های اعزامی از استان به مرقد امام (ره) ، پخش گزیده‌ای از فرمایش‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مرثیه‌های مرتبط با ارتحال امام (ره)، ارتباط زنده با حرم امام راحل، معرفی کتاب و... بخش‌هایی از برنامه است.

«پیر جماران»  سه شنبه 14 خرداد ماه از ساعت 10 به مدت 90  دقیقه از صدای اترک  به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود. «قیام ماندگار» نام برنامه‌ای دیگر صدای اترک است که به مناسبت قیام باشکوه 15 خرداد 1342 در روز چهارشنبه به روی امواج می رود. این برنامه با حضور کارشناسان به بررسی اهداف و دستاوردهای قیام خونین و تاریخ ساز پانزدهم خرداد می‌پردازد و موضوع بصیرت و بیداری مردم در زمان خود را بررسی می‌کند.  ارتباط مستقیم با شهر مقدس قم، پخش گزیده‌ای از سخنان حضرت امام خمینی (ره) در روز تاریخی 15 خرداد، گزارش‌های مردمی، سخن بزرگان درباره قیام 15 خرداد، انعکاس تلفن‌ها و پیامک‌های مخاطبان، کلام بزرگان، کارشناسی، گزارش از ورامین؛ محل قیام مردم در روز 15 خرداد  از جمله بخش‌های این برنامه است. «قیام ماندگار» روز چهارشنبه 15 خرداد از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از صدای اترک شنیده می‌شود. تهیه‌کنندگی برنامه‌های «پیر جماران» و « قیام ماندگار» بر عهده ابراهیم نسیمی است و گویندگان برنامه هم جواداسکندری و اعظم صادقی هستند.

سیمای شبکه اترک نیز در برنامه «قبول باشه» ویژه ماه مبارک رمضان در شب‌های 14 و 15 خرداد ماه با بخش‌های مختلف شامل گزارش‌های مردمی درباره شخصیت بارز امام خمینی (ره) ، گزیده ای از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مرثیه‌های مرتبط با ارتحال امام (ره)، یاد یار (تصاویر و گفت‌گوی یاران قدیمی امام راحل)، کلام بزرگان درباره قیام 15 خرداد، تبیین بصیرت و بیداری مردم در قیام 15 خرداد سال 42 و... ببیندگان را همراهی می‌کند.

 

تصاویر

امتیاز شما