امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

پایان ماه میهمانی خدا با عیدانه‌های صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۳۲۶
۱۳۹۸/۰۳/۱۲- ۱۳:۵۷

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با ویژه برنامه‌های متنوعی به استقبال عید سعید فطر می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی سیمای جهان بین با ویژه برنامه جنگ شاد «عیدانه» عید سعید فطر را گرامی می دارد. این برنامه، ویژه ایام خجسته عید فطر به مدت دو شب به صورت پخش زنده و با بخش‎های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند. اجرای سرود و ترانه‌های شاد با حضور خوانندگان محلی، موسیقی تصویر، میان برنامه، گزارش‎های جذاب و متنوع مردمی، گفت‎وگو با مسافرانی که این استان را برای سفر در این ایام انتخاب کرده‎اند و پیامک‎های مردمی‌، بخش‎های برنامه «عیدانه» هستند و این جنگ زیبای شبانه در دو ویژه برنامه به تهیه‎کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادی‎پور، فخری قائدی و زهرا طاهری از ساعت 21 به مدت75 دقیقه از شبکه استانی سیمای جهان‎بین پخش می‌شود. پوشش تصویری نماز عید فطر در شهرکرد، پخش میان برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی تصاویر زیبا و تله فیلم، از دیگر برنامه‌های سیمای جهان بین به مناسبت عید فطر است.
ویژه برنامه رادیو جهان بین با عنوان «ندای فطرت» هم در روز عید فطر به تهیه‎کنندگی زهرا اردستانی و گویندگی زهرا خنکداری، هم‎زمان با این عید بزرگ مسلمانان، لحظات شادی را برای شنوندگان رقم می‎زند و از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه از رادیو جهان بین پخش می‌شود. گفتار موضوعی، مصاحبه و گفت‌وگو، کارشناس، اعمال روز عید فطر، ترانه‌های شاد محلی و مرتبط با عید، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‎های گردشگری استان، ارتباط تلفنی با هواشناسی، پلیس راه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای راهنمایی مسافرانی که در تعطیلات به چهارمحال و بختیاری سفر کرده‎اند و آشنایی با آداب و رسوم مردم استان در عید فطر بخش‎های این برنامه را تشکیل می‎دهند.
تهیه و پخش گزارش‎های شاد خبری متناسب با حال‎وهوای عید سعید فطر و آداب و رسوم عید، پوشش نماز عید فطر در شهرکرد با استقرار دو گروه خبری، انعکاس رسانه‎ای نماز عید در تمام نقاط استان و همچنین تولید و پخش گزارش‎های خبری با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به منظور جذب مسافران عید فطر به مناطق دیدنی استان هم از اقدامات معاونت خبر مرکز به این مناسبت به شمار می‎آید.

تصاویر

امتیاز شما