امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو تهران جشن سپاس برپا می‌کند

مشاهده ۳۲۲
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۱:۲۷

شبکه رادیویی تهران از ویژه برنامه «جشن سپاس» اقامه نماز عید فطر را از مصلی تهران پوشش می‎دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، میثم کطائیان تهیه کننده «جشن سپاس» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: رادیو تهران در ویژه برنامه «جشن سپاس» اقامه نماز عیدفطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب، را ساعت 6 تا 10  از مصلی تهران  پوشش می‎دهد.

اطلاع‎رسانی تمهیدات ترافیکی مسیر برپایی نمازعید فطر، بازتاب حضور پرشور و باشکوه نمازگزاران و ارائه گزارش‎ها از دیگر بخش‎های این ویژه برنامه است.

«جشن سپاس»، ویژه برنامه عید فطر رادیو تهران است که به مدت 2 روز، از ساعت 6 تا 21 به همت گروه‌های مختلف شبکه رادیویی تهران تدارک دیده شده است. در اولین بخش از این ویژه برنامه، مراسم اقامه نماز عید فطر منعکس می‌شود و بخش های دیگر برنامه در قالب طنز تقدیم مخاطبان خواهد شد.

برنامه‌های کوتاه نمایشی طنز با اجرای شیرین سپه راد و امیر زنده دلان آماده شده است که از زوایای مختلف اراده و مصمم بودن برای تغییر و تحول را بیان می‌کند، چرا که این اراده است که باعث تغییر در افراد می‌شود، از این رو پرسش ما از مخاطبان هم این است که در یک سال گذشته یا طی چند سال گذشته، چه تغییری کردید؟ که اگر تغییری صورت نگرفته باشد، بدون شک یک جای کار نقص دارد.

 از دیگر عواملی که با این برنامه همکاری دارند؛ می توان به فاطمه نیرومند گوینده، مهدی اسماعیلی و علیرضا محمدی گزارشگر و رضا احسان پور طنز پرداز که از زوایای ادبیات به موضوع تغییر و تحول می‌پردازد، اشاره کرد.  

 مراسم برپایی نماز عید سعید فطر از مصلی تهران را از صدای پایتخت روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز بشنوید.

امتیاز شما