امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‎‏های عید سعید فطر شبکه اترک

مشاهده ۴۳۲
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۲:۰۷

صداوسیمای خراسان شمالی با ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در جشن عید سعید فطر، همراه مخاطبانش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  ویژه برنامه «شکرانه» سیمای اترک با دعوت از هنرمندان، خوانندگان و نوازندگان موسیقی محلی با اجرای زنده و با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح در  روز عید سعید فطر تهیه و پخش می‌شود.

«شکرانه» با بخش‎های مختلفی مانند گزارش‎های مردمی، موسیقی تصویر، گزارش از برگزاری جشن‌ها، معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف استان در عید سعید فطر، ارتباط با اماکن مقدس، تلفن و پیامک های مردمی و... سعی دارد تا لحظات شاد و بانشاطی را برای بینندگان خود در عید شکوه بندگی فراهم کند. «شکرانه» به تهیه‎کنندگی سید ابراهیم مسبوق، روز عید سعید فطر و روز بعد از ساعت 10 به مدت دو ساعت به طور زنده از سیمای اترک پخش می‎شود.

شبکه صدای اترک نیز در روز عید سعیدفطر با ویژه برنامه «شکرانه» به شنوندگان خود عیدی می‎دهد. این برنامه با هدف پاسداشت عید سعید فطر و شکر گذاری به درگاه خداوند و ایجاد شور و نشاط معنوی پس از یک ماه روزه‎داری و با موضوعات زکات فطریه و رسیدگی به مشکلات فقرا، چگونگی حفظ آثار و برکات ماه رمضان در طول سال، انس با مساجد و مجالس مذهبی، خودداری و کنترل نفس، سبک زندگی رمضانی و... تهیه و پخش می‌شود.

«شکرانه» با بخش‎های گوناگونی چون پخش گزارش‌های مردمی، موسیقی، کلام بزرگان، ارتباط با مراکزمذهبی، نمایش‎های زنده طنز، گفت‎وگو با علمای دینی، تلفن و پیامک، آداب و رسوم اقوام در عید فطر و...سعی دارد تا فضای شاد و مفرحی را برای شنوندگانش به وجود آورد.

«شکرانه» به تهیه‎کنندگی مریم سلمانی طبری و گویندگی آرش ضرغامی و سمانه دلاوری روز عید فطر و روز بعد از ساعت 10، به مدت 90 دقیقه به طور زنده از صدای اترک پخش  می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما