امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک مرکز چهارمحال و بختیاری برای 14 و 15 خرداد

مشاهده ۵۳۸
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۲:۴۱

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد، برنامه‌های متنوعی را پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «عقیق» با هدف تبیین فضایل و ویژگی‌های اخلاقی امام خمینی(ره) و همچنین اشاره به اندیشه‌های امام، ابعاد قیام تاریخی15 خرداد، نقش مجلس خبرگان در انتخاب رهبر و جایگاه مقام معظم رهبری در تحولات جمهوری اسلامی و مدیریت بصیرتی ایشان در بحران‌ها، 14 و 15خرداد از ساعت21 به تهیه‌کنندگی لیلا همتی پخش می‌شود. مستند «سفرنامه عشق» با موضوع بررسی تحولات و خاطرات سفر مقام معظم رهبری به استان چهارمحال و بختیاری به تهیه‌کنندگی علی شفیعی، برنامه «سی سال افتخار» به تهیه‌کنندگی بیژن علی بابایی با محور تبیین ابعاد شخصیتی حضرت آیت‌الله خامنه‎ای و دستاوردهای سی ساله نظام از زمان رهبری ایشان و نقش معظم له در امنیت و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف و برنامه «چشم انداز» به تهیه‌کنندگی بیژن علی بابایی، با هدف بررسی مباحث مرتبط با 14 و 15 خرداد، از دیگر برنامه‌های سیمای جهان‌بین به این مناسبت است.
برنامه رادیویی «خورشید ماندگار» با رویکرد بازگویی ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) و اهمیت پیروی از سیره ایشان برای تحقق حکومت اسلامی از رادیو جهان بین پخش می‌شود. این برنامه با بخش‌های کارشناس، گزارش، معرفی کتاب، سرود و موسیقی متناسب با حال و هوای برنامه، به تهیه‌کنندگی لیلا بابایی در روز 14 خرداد از ساعت 9 شنیده می‌شود.
برنامه «حماسه ماندگار» نیز در روز 15 خرداد با حضور کارشناسان و صاحبنظران سیاسی استان به بررسی عوامل ماندگاری حماسه این روز به عنوان سرآغاز نهضت امام خمینی(ره) و نقش این قیام ماندگار در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی نایب صالحی از ساعت11 به مدت60 دقیقه از صدای مرکز چهارمحال و بختیاری پخش می‌شود.
معاونت خبر مرکز هم در قالب گزارش‌های مکتوب، صوتی و تصویری، تدارک ویژه ای برای گرامیداشت این مناسبت ها دیده است. تولید 166 دقیقه خبر مکتوب، مستند خبری و گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی هم‎زمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد با رویکرد پوشش خبری برنامه‌های مراسم سالگرد عروج بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین قیام 15 خرداد در شهرستان‌های ده گانه استان از تمهیدات معاونت خبر مرکز در این مناسبت‌ها است.

تصاویر

امتیاز شما