امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از تصویب سند ملی کارشایسته و سیاست‌های اشتغال تا شرایط روستاهای پل دختر بعد از سیل

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۴:۱۵

رادیو اقتصاد پنجشنبه 16 خرداد در برنامه‌های خود، مباحثی همچون تصویب سند ملی کارشایسته و سیاست‌های اشتغال، شرایط روستاهای پل دختر بعد از سیل و ... را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «رویش» پنجشنبه 16 خرداد، شیوه‌های شبکه سازی در کسب و کار را بررسی می‌کند. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می توان به اهمیت شبکه‎سازی کسب و کار،  شیوه‌ها و روش‌های ایجاد شبکه و مزایای آن اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 به روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» پنجشنبه 16 خرداد ماه، به بررسی ضرب‌المثل «سیب مرا خوردی تا قیامت ابریشم پس بده» می‌پردازد. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «کالای ایرانی» پنجشنبه، مسئولان و صاحب نظران درخصوص سهم هر فرد در رونق اقتصادی گفت‌وگو می‌کنند. سهم افراد در حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی، تجارب دیگر کشورها در رونق تولید و ... از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 تقدیم شما می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» پنجشنبه 16 خرداد، غلامحسین طهماسبی، معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس انجمن زنبور عسل ایران درباره نقش زنبور عسل در طبیعت مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. ویژگی‌های زنبور عسل، سهم گرده افشانی زنبور عسل و تولید محصولات کشاورزی و ... از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» پنجشنبه به آسیب‎شناسی صادرات روده دامی اختصاص دارد. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 پخش خواهد شد.

در برنامه «روستای ما» 16 خرداد، محمد امین خراسانی، عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس برنامه ریزی روستایی به همراه فرزاد حقی زاده، کارشناس توسعه روستایی درباره روستاهای پل دختر و شرایط آن‌ها بعد از سیل مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند. گزارشی از وضعیت روستاهای استان لرستان پل دختر بعد سیلاب، راهکارها برای احیای روستاها و آسیب شناسی از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 پخش می‌شود.

برنامه «رهیافت» پنجشنبه 16 خرداد به موضوع تصویب سند ملی کارشایسته و سیاست‌های اشتغال اختصاص دارد. بررسی راهبردهای سند ملی کار شایسته، اشتغال‌محور کردن سیاست‌های پولی، مالی و تجاری،  بهسازی نهادی در حوزه اشتغال، نفش جامعه کارگری و کارفرمایی در این سند از دیگر مباحث قابل طرح در برنامه است. برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی حمیدرضا کجوری ساعت 20 پخش می‌شود.

امتیاز شما