امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از تدوین سند راهبردی فناوری نوین در خودروسازی در مجلس تا نقش بازی در یادگیری

مشاهده ۴۰۷
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۵:۰۹

رادیو اقتصاد جمعه 17 خرداد در برنامه‌های خود موضوعاتی چون نحوه تدوین سند راهبردی فناوری نوین در خودروسازی در مجلس، نقش بازی در یادگیری و ... را واکاوی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «شاخه‌های طلایی» جمعه 17 خرداد، عبدالرضا کاوند، معاون تحقیقات، کنترل و گواهی نهال موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال درباره استانداردهای تولید نهال سالم در کشور صحبت می‌کند. استانداردهای تولید نهال سالم در ایران و جهان، چگونگی نظارت ها بر تولید استاندارد نهال سالم و ... از دیگر موارد این برنامه است. برنامه «شاخه‌های طلایی» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار است که ساعت 9 به روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «چرتکه» جمعه 17 خرداد ماه، به تحلیل تاثیر تکرار در یادگیری می‌پردازد. تعریف وسواس فکری، مولفه‌های وسواس فکری و ... از دیگر مواردی است که در برنامه عنوان می‌شود. برنامه «چرتکه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی  است که ساعت 10 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «بهارستان» جمعه، میهمانانی از مجلس درباره تدوین سند راهبردی فناوری نوین در خودروسازی گفت‌وگو می‌کنند. بررسی مصوبه مجلس مبنی بر تدوین سند راهبردی فناوری نوین در خودروسازی کشور و دلایل آن و تدوین سند راهبردی فناوری نوین خودروسازی کشور با چه مشخصاتی و چگونه تدوین خواهد شد؟ از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «بهارستان» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 12پخش می‌شود.

در برنامه «کار و نوا» جمعه، هوشنگ جاوید، پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام و محمدعلی حافظی، پزشک و پژوهشگر فرهنگی درباره موسیقی کار در ایران و تاجیکستان مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند. معرفی مختصری از فرهنگ و موسیقی تاجیکستان، تشابهات و تفاوت‌های موسیبقی و ترانه‌های کار تاجیکستان و ... از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 14 تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» 17 خرداد ماه، نقش بازی در یادگیری را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‌کنندگی حمیده سلطانی ساعت 17 رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما