امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از جایگاه اپ‌استورها در اقتصاد مجازی تا دلایل شکست قانون بهبود مستمر کسب و کار

مشاهده ۲۹۴
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۵:۵۱

رادیو اقتصاد شنبه 18 خرداد در برنامه‌های «روز از نو»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعات جایگاه اپ‌استورها در اقتصاد مجازی، دلایل شکست قانون بهبود مستمر کسب و کار و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «روز از نو» شنبه 18 خرداد ماه، به ارائه نکات مهم در موفقیت کاری می‌پردازد. از آیتم‌ها می‌توان به راه از بیراه، با کارشناسان و ... اشاره کرد. برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 6:30 پخش می‌شود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» شنبه 18 خرداد ماه، با موضوع پنهان‌کاری مسائل پولی و مالی در خانواده درست یا نادرست؟ در خدمت شنوندگان است. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» شنبه به معرفی ظرفیت‌های تولید دوربین مداربسته اختصاص دارد. تولید باکیفیت و انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول موردنظر، بررسی زیر ساخت‌های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان، و آشنایی مردم با محصول تولید داخل از دیگر موارد قابل طرح در برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 به گوش می‌رسد.

در برنامه «اقتصاد مجازی» امروز، دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه به همراه رضا نامی، رئیس اتحادیه تلفن همراه درباره جایگاه اپ استورها در اقتصاد مجازی گفت‌وگو می‌کنند. وضعیت فعلی فعالیت اپ استورها در کشور، روند نظارت بر عملکرد تولیدکنندگان در این عرصه، راهکارهای توسعه صنعت اپ استور در کشور و تاثیر حمایت‌های دولتی و لزوم افزایش آن از دیگر موارد قابل طرح در برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 روی آنتن می‌رود.

برنامه «چالش» 18 خرداد ماه، دلایل شکست قانون بهبود مستمر کسب و کار را بررسی می‌کند. از دیگر موضوعات مورد بحث می‌توان به ناهماهنگی‌های بین دستگاهی، نبودن پشتیبانی و اهتمام جدی دستگاه‌ها، عمل به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سید‌وحید موسوی ساعت 15 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «روستای ما» شنبه، هرمز سعیدی، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی درباره آفت های محصول گندم در روستای امین آباد صحبت می‌کند. این برنامه کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «ساعت صنعت» شنبه 18 خرداد ماه، به موضوع صنعت زغال سنگ و ظرفیت‌های اشتغال آن در کشور اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما