امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی از قاریان و عوامل اجرایی مراسم جمع‎خوانی قرآن کریم

مشاهده ۵۷۴
۱۳۹۸/۰۳/۱۸- ۱۰:۲۲

در آیین اختتامیه برنامه جمع‎خوانی قرآن کریم از قاریان و عوامل اجرایی این برنامه تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در این مراسم با تشکر از قاریان، خادمان و همه عوامل برگزاری مراسم جمع‎خوانی قرآن کریم در استان ایلام گفت: برای برگزاری هر چه با شکوه‎تر مراسم جمع‎خوانی قرآن کریم بسیاری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان صداوسیمای مرکز ایلام را همراهی کرده و باعث ایجاد لحظات معنوی و نورانی برای روزه‎داران در ماه مبارک رمضان شدند .

بازوند با قدردانی از مردم استان به عنوان سرمایه‌های اصلی رسانه استانی افزود: معاونت‎های صدا، سیما، خبر، مجازی و فنی صداوسیمای مرکز ایلام با همه توان و با تولید و پخش ویژه برنامه‌های افطار و سحر به‎دنبال ایجاد لحظات عرفانی و معنوی در ماه مبارک رمضان برای مخاطبان شبکه استانی بودند.

وی به سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) نه تنها از نظر دوستداران انقلاب بلکه از دید همه تحلیلگران، پژوهشگران و سیاستمداران دنیا انقلابی منحصر به فرد بود و حضرت امام خمینی با رهبری و شخصیت والای خود موجب تثبیت انقلاب اسلامی ایران در همه جهان شدند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام همچنین به رهبری خردمندانه و ژرف‌اندیشانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با روحیه انقلابی و خاص خود راه امام و آرمان‌های امام (ره) را با قدرت و درایت ادامه داده و انشاءالله این انقلاب به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج)خواهد رسید.

فتاحی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام هم در این مراسم با تشکر از همه عوامل برگزاری این مراسم به ویژه مدیرکل و عوامل صدوسیمای مرکز ایلام گفت: با همکاری همه عوامل برگزاری این محفل نورانی، شاهد حضور گرم و معنوی مردم و استفاده بیش از پیش از لحظات معنوی ماه مبارک رمضان بودیم.

در پایان این مراسم از قاریان و عوامل اجرایی مراسم جمع‎خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان  با اهدای سپاس‎نامه تشکر شد.

امتیاز شما