امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

از قوانین بیمه و مالیات کسب و کارهای اینترنتی تا بازار هدف صادرات صنایع دستی

مشاهده ۶۲۹
۱۳۹۸/۰۳/۱۸- ۱۵:۳۴

رادیو اقتصاد یکشنبه 19 خرداد در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث قوانین بیمه و مالیات کسب و کارهای اینترنتی، بازار هدف صادرات صنایع دستی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «رویش» یکشنبه 19 خرداد، محمود گنج بخش، حقوقدان اقتصادی درباره قوانین بیمه و مالیات کسب و کارهای اینترنتی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. آیا تمامی‌کسب و کارهای اینترنتی موظف به پرداخت مالیات هستند؟، قوانین بیمه کسب و کارهای اینترنتی، تفاوت‌های قوانین بیمه و مالیات کسب و کار اینترنتی با کسب و کارهای غیر اینترنتی و ... از دیگر مباحث مطرح در این برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 8 روی آنتن می رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» یکشنبه 19 خرداد ماه، شاخص‌های رضایتمندی در زندگی خانوادگی را بررسی می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 شنیده می‌شود.

در برنامه «کالای ایرانی» یکشنبه 19 خرداد، هدی شفیعی اصل درباره روند تولید لوله پلیکا صحبت می‌کند. معرفی ظرفیت‌های تولید و توان تولید باکیفیت، انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول مورد نظر و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «کالای ایران» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «ارمغان طبیعت» فردا غلامحسین طهماسبی، معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و ئیس انجمن زنبور عسل ایران درباره تولید و مصرف عسل در ایران صحبت می‌کند. از دیگر موارد مطرح می‌توان به ارزش غذایی عسل و میزان و کیفیت عسل‌های تولیدی کشور اشاره کرد. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار روزهای فرد ساعت  13:30پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «خانه تا کارخانه» یکشنبه به معرفی شهرک‌های صنعتی و صنایع موجود در استان البرز می‌پردازد. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه ساعت 15 تقدیم شما می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» 19 خرداد ماه، به سراغ بازار هدف صادرات صنایع دستی می‌رود. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30روی آنتن می رود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» یکشنبه 19 خرداد، کارشناسان درباره تجربه ساخت شهرهای جدید در اطراف شهرهای بزرگ و میزان تاثیر آن بر بازار مسکن و تامین مسکن متقاضیان مطالبی را بیان می‌کنند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 17پخش می‌شود.

همچنین در برنامه «روستای ما» یکشنبه، هرمز سعیدی، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی درباره چگونگی مراقبت از محصول گندم صحبت می‌کند.
این برنامه کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 18:30 شنوندگان را همراهی می‌کند.

امتیاز شما