امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از مهمترین عامل بازدارنده چرخه تولید در کشور تا موانع رشد صادرات صنایع دستی کشور

مشاهده ۸۵۰
۱۳۹۸/۰۳/۲۲- ۱۵:۱۶

رادیو اقتصاد پنجشنبه 23 خرداد در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعاتی همچون مهمترین عامل بازدارنده چرخه تولید در کشور، موانع رشد صادرات صنایع دستی کشور و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» پنجشنبه 23 خرداد ماه، کسب و کارهای خوش آتیه را معرفی می‌کند. مروری بر شرایط اقتصادی ایران و جهان، پیش‌بینی شرایط کسب و کارها و ... از دیگر موارد مطرح در این برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 8 روی آنتن می رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» پنجشنبه 23 خرداد به ضرب‌المثل «سر بشکنه در کلاه ، دست بشکنه در آستین» اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» پنجشنبه، مهمترین عامل بازدارنده چرخه تولید در کشور را بررسی می‌کند. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» فردا، فرهاد میرزایی، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات علوم دامی‌ کشور درباره چالش ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی با مراکز تحقیقات دامپروری مطالبی را بیان می‌کند. آشنایی با اجزای نظام دامپروری، تبعات ناهماهنگی مراکز تحقیقاتی و مراکز اجرایی از دیگر مواردی است که در برنامه مطرح می‌شود. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 شنوندگان را همراهی می‌کند.

برنامه «راه ابریشم» 23 خرداد ماه، به آسیب‌شناسی موانع رشد صادرات صنایع دستی کشور می‌پردازد. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30روی آنتن می‌رود.

در برنامه «روستای ما» پنجشنبه، مریم‌ اکبری بخشدار مرکزی آباده درخصوص روستای آب آسمانی و ظرفیت‌های آن و ظرفیت‌های مختلف اعم از گردشگری و شیوه‌های توسعه آن مطالبی را در اختیار شنوندگان قرار می دهد. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 پخش می‌شود.

در برنامه «شب آفتابی» پنجشنبه، مسلم خانی، مدیرکل دفتر ترویج و آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روستایی درباره خلاقیت رمز پیروزی در کسب و کار مطالبی رابه سمع شنوندگان می‌رساند. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به مشاوره کسب و کارهای کوچک، مشاوره مشاغل خانگی، مشاوره بازاریابی و مشاوره کسب و کارهای خدماتی اشاره کرد. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی ساعت 23 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما