امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

دیدار مدیرکل صدا‌وسیما با نماینده ولی‎فقیه در خراسان رضوی

مشاهده ۷۳۹
۱۳۹۸/۰۳/۲۵- ۱۵:۵۵

محسن نصرپور، مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی با آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن نصرپور در دیدار با امام جمعه مشهد، به نقش صدا‌وسیما در فضای فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: رسانه ملی به‌عنوان بازوی کارآمد و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر، نقش بی‌بدیل و سرنوشت‌ساز برعهده داشت و توانست با جلب و جذب مخاطبان، اعتماد‌سازی، امید‌آفرینی، ایجاد رضایت‌مندی، تحکیم انسجام، وحدت ملی و تقویت باورهای انقلابی و اسلام، روحیه و آگاهی لازم برای مقابله با تهدیدات و تبلیغات روانی دشمن را فراهم کند. وی در ادامه درباره برنامه‌های دهه کرامت صداوسیمای خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت‌وگو کرد.
آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار، ضمن تشکر از ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان بخصوص برنامه‌های شب‌های لیالی قدر و روز قدس که شکوه و عظمت فضای معنوی بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج و استکبارستیزی مردم مشهد و استان خراسان را به نمایش گذاشت، نکاتی را درخصوص ترویج روحیه امید، نشاط و معنویت در جامعه و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بیان کرد.

امتیاز شما