امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از جزئیات مالیات خریداران سکه تا اهمیت ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک المنافع با کشورهای همسایه

مشاهده ۷۰۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۷- ۱۵:۲۳

رادیو اقتصاد سه شنبه 28 خرداد در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث جزئیات مالیات خریداران سکه، اهمیت ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک المنافع با کشورهای همسایه و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» سه شنبه 28 خرداد ماه، قوانین صادرات انواع محصولات را بررسی می‌کند. قوانین و مقررات موجود صادرات محصولات، شناسایی ارزش صادراتی محصولات، بازاریابی صادراتی و روش‌های آن از دیگر مباحث مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 شنوندگان را همراهی می‌کند.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه شنبه 28 خرداد، چگونگی اولویت ‌بندی مخارج برای تشکیل یک زندگی را خدمت شنوندگان بیان می‌کند. از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می‌توان به شرایط لازم برای آغاز یک زندگی و تجربیات مردم از ازدواج‌های آسان اشاره کرد. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» سه شنبه 28 خرداد ماه، تامین قطعات اولیه تولید کابینت را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 پخش می‌شود.

برنامه «خانه تا کارخانه» فردا به اهمیت ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک المنافع با کشورهای همسایه اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 5 روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» 28 خرداد به سراغ شناخت کشورهای مقصد در حوزه صادرات چرم مصنوعی می‌رود. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 تقدیم شما می‌شود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» فردا، سیاوش غیبی پور کارشناس امور مالیاتی و اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص جزئیات مالیات خریداران سکه و قانونی بودن دریافت مالیات از خریداران سکه مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 17به گوش می‌رسد.

در برنامه «شب آفتابی»" سه شنبه، محمدعلی خبیر مشاور  کسب و کار درباره مشاوره در حوزه بازارهای صادراتی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. مشاوره کسب و کارهای کوچک، مشاوره بازاریابی، مشاوره کسب و کارهای خدماتی و مشاوره در حوزه برندسازی از دیگر مواردی است که در برنامه روی آن بحث می‌شود.
برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی ساعت 23 روی آنتن می‌رود.

 

امتیاز شما