امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ده درصد کهگیلویه‎وبویراحمد، فاقد پوشش شبکه‌های دیجیتال

مشاهده ۵۷۸
۱۳۹۸/۰۳/۲۸- ۱۰:۵۲

تنها 10 درصد از مردم کهگیلویه‎وبویراحمد شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی را دریافت نمی‎کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در دیدار با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم اکنون 10 درصد این استان فاقد پوشش شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی هستند که انتظار می‌رود مجموعه مسئولان استانی به‎ویژه مقام عالی دولت و سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی در این زمینه تدبیری بیندیشند.

وی اختصاص اعتبار با توجه به پراکندگی و محرومیت‌ها در مناطق مختلف را ضروری دانست و افزود: به طور حتم دغدغه مردم به‎جز برخورداری از پوشش شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی با نگاه ویژه استاندار برطرف می‌شود.

رئوف با بیان اینکه ایجاد روحیه نشاط، امید در جامعه، کمک به قطار توسعه و پیشرفت را از مهم‎ترین برنامه‌های شبکه استانی دنا عنوان کرد و ادامه داد: کوهستانی بودن این استان سبب شده هزینه سیگنال رسانی دیجیتال به تمامی نقاط بالا باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شبکه استانی دنا در زمینه همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیر ارشد استان آمادگی کامل دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر تعامل و همدلی تمامی مجموعه‌ها و نهادها با هدف کمک به توسعه کمک کرد و گفت: برای رفع محرومیت‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه دست تمامی دلسوزان را می‌فشاریم.

حسین کلانتری توجه به مناطق محروم، کمک به رشد و توسعه در همه ابعاد را جزو اولویت‌های خود دانست و عنوان کرد: نقش شبکه استانی در زمینه ارتقای روحیه امید در بین مردم، پویایی، تحرک و آرامش بخشی به جامعه است.

تصاویر

امتیاز شما