امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجدید حیات اسلام در دنیای معاصر در مستندی از کانال اردو

مشاهده ۶۴۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۸- ۱۴:۰۵

مجموعه «جهانشهری‌ها» که به زندگی مسلمانان چند ملیتی و چند فرهنگی و تجدید حیات اسلام در دنیای معاصر و تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها اختصاص دارد، از کانال اردو شبکه سحر در حال پخش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال اردوی شبکه جهانی سحر مستند «جهانشهری‌ها» را در جدول پخش خود قرار داده است. مجموعه «جهانشهری‌ها » به زندگی مسلمانان چند ملیتی و چند فرهنگی می‌پردازد و تجدید حیات اسلام در دنیای معاصر و تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها را به نمایش می‎گذارد.
در این فصل، مستندهای بسیار زیبا که ساخته شهاب اسفندیاری و محصول شبکه سوم سیماست، نحوه تشرف به اسلام و اثرات آن در زندگی افراد را بررسی می‎کند. این مستند که به تازگی پخش آن از کانال اردوی شبکه سحر آغاز شده است در واقع زندگی شیعیان آمریکا را نقد می‌کند. این مجموعه را ایمان صالحی برای کانال اردو زبانگردانی کرده است. در این مستند زندگی مهاجرانی که ۵۰ یا ۶۰ سال پیش از کشوری مسلمان به آمریکا مهاجرت کرده‎اند، به نمایش درآمده است. مهاجرانی که اعلام می‌کنند ما سال‌های سال بود که اسلام را فراموش کرده بودیم و انقلاب اسلامی ایران موجب شد ما مجدداً هویت اسلامی خود را بازیابیم و به آن افتخار کنیم. مستند «جهانشهری‌ها» پیرامون انسان‌های حقیقت طلب و حق‎جویی است که در اقصی نقاط عالم به حقیقت اسلام پی بردند و برای اشاعه آن تلاش می‌کنند. «جهانشهری‌ها » در 14 قسمت 30 دقیقه‎ای امشب بیست‎وهشتم خرداد، ساعت 21، به وقت تهران از کانال اردو پخش می‌شود و تکرار آن فردا 2:55 بامداد و 8 صبح خواهد بود.

امتیاز شما