امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

اعلام ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) و شهادت حضرت حمزه (ع)

مشاهده ۹۶۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۸- ۱۴:۴۷

به مناسبت ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را تقدیم مخاطبان می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم‎زمان با ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تسلیت به مسلمانان جهان به ویژه دوستداران اهل بیت (س)، برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت این ایام به روی آنتن خواهد برد. بر این اساس، مراسم تعویض پرچم بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امشب سه‎شنبه 28 خرداد و در شب وفات ایشان و از ساعت 19:35 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‎شود. ضمن اینکه مداحی سید مهدی میرداماد در این مراسم نیز امشب از ساعت 23:45 به روی آنتن می‎رود.
مستند «یاقوت ری» که سبک زندگی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به نمایش می‎گذارد، در روزهای 28 و 29 خرداد و از ساعت 9 صبح تقدیم مخاطبان خواهد شد.
همچنین پخش فیلم سینمایی «مسافر ری» در روز جمعه 30 خرداد ساعت 17:30 در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. محفل انس با قرآن کریم که در حرم مطهر آن حضرت برگزار شده است، در ساعت 13:45 روز 29 خرداد به روی آنتن خواهد رفت. همچنین روایتگری استاد سید محسن میرباقری در خصوص واقعه جنگ احد و حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) با عنوان «نشان نزول» از ساعت 17:30 این روز پخش می‌شود. پخش سخنرانی‌های حجج‎الاسلام‎والمسلمین فرحزادی و حسینی قمی نیز به همین مناسبت در روز چهارشنبه 29 خرداد به ترتیب در ساعت‎های 14:30 و 23:45 از دیگر برنامه‌های این شبکه در این ایام است.

امتیاز شما