امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از اهتمام ویژه رسانه استانی زنجان برای پرداختن به مقوله مهم تعلیم و تربیت

مشاهده ۵۹۶
۱۳۹۸/۰۳/۲۹- ۰۹:۴۰

مدیر کل صداوسیمای استان زنجان در دیدار با مدیرکل آموزش پرورش این استان از آمادگی رسانه استانی برای همکاری با آموزش و پرورش استان خصوصا پوشش همه جانبه مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در زنجان خبر داد و خواستار تشکیل کارگروه دائمی‌ بین این دو نهاد فرهنگی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در صداوسیما با رئیس رسانه استانی دیدار کرد.

مدیرکل مرکز زنجان در این دیدار  از آمادگی رسانه استانی برای همکاری با آموزش و پرورش استان خصوصا پوشش همه جانبه مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در زنجان خبر داد و خواستار تشکیل کارگروه دائمی‌ بین این دو نهاد فرهنگی شد.

وی با تاکید بر هم افزایی نهادهای فرهنگی تصریح کرد: اساسی‎ترین هدف در جامعه انسانی، تعلیم و تربیت است که این رسالت مهم و بنیادی با پشتکار و کوشش معلمان و بهره‎گیری از گستردگی و عمومیت رسانه ملی در مباحث مهم اجتماعی و اعتقادی امکان پذیر خواهد شد.

آقای لطیفی در ادامه اظهار داشت: فضای مجازی می‌تواند در کنار رسانه ملی، به عنوان یک ظرفیت ارزشمند در اختیار نهاد تعلیم و تربیت قرار بگیرد به شرطی که الزامات و زیرساخت‌های نظارتی در این حوزه که به‎فرموده مقام معظم رهبری مهم و تاثیر گذار است فراهم شده و فضای مجازی به حال خود رها نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با تشکر از توجه ویژه رسانه استانی به موضوع مهم تعلیم و تربیت، رسالت فرهنگی و تربیتی سازمان صداوسیما و آموزش و پرورش را وجه مشترک این دو نهاد دانست و افزود: هدف اصلی آموزش و پرورش ترویج آموزه‌های اسلامی، اعتلای علمی و دینی دانش آموزان و زمینه‎سازی فرهنگی برای سبک زندگی ایرانی اسلامی است که با هم افزایی صداوسیما قطعا دستیابی به این هدف میسر خواهد شد.

رفیعی با اعلام برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در زنجان افزود: این مسابقات در طی دو هفته در تیرماه  برگزار می‌شود و امید است با همکاری صداوسیمای مرکز زنجان بستر لازم برای انعکاس رسانه‎ای  گسترده این رویداد مهم فرهنگی و دینی در سراسر کشور فراهم شود.

امتیاز شما