امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد:

تاثیر بی‎بدیل رسانه‌های برون‎مرزی در تبیین فلسفه انقلاب

مشاهده ۵۱۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۹- ۱۰:۲۶
تعداد بازدید:512

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، نقش رسانه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران در دیپلماسی عمومی و تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دفاع از حق‎مداری در دنیا را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، نقش رسانه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران در دیپلماسی عمومی و تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دفاع از حق‎مداری در دنیا را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد. 
آیت‎الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان در دیدار خود از رادیو آران معاونت برون‎مرزی تاکید کرد: شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برون‎مرزی ایران نقش بسیار مهمی در رسیدن به سه هدف اساسی «شفاف‎سازی فلسفه انقلاب اسلامی‌به جهان»، «واکاوی فرهنگ و رسالت انسانی» و «دفاع از حق و حق‎مداری» و «تقویت دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران» ایفا می‌کنند. آیت‎الله سید حسن عاملی که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس رادیو آران برون‎مرزی مستقر در مرکز صداوسیمای اردبیل از این رادیو دیدار کرد، گفت: در شرایطی که دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‎ای خود، به دنبال مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی‌به ویژه شیعیان در سراسر جهان است، اصحاب رسانه برای مقابله با این هجمه‌های دشمن، وظیفه سنگینی بر عهده دارند. آیت‎الله عاملی همچنین از کارکنان رادیو برون‎مرزی «آران» برای رساندن پیام اسلام اصیل به مردم مسلمان جمهوری آذربایجان و ایفای نقش پل ارتباطی فکری میان محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جمهوری آذربایجان و ایران اسلامی قدردانی کرد. در این دیدار، ملااحمدی مدیرکل مرکز صداوسیمای اردبیل نیز با قدردانی از فعالیت‌های «رادیو آران»، گفت: به لطف خدا هم اکنون رسانه جمهوری اسلامی در صف مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارد و مرکز صداوسیمای اردبیل نیز جزو ده مرکز استانی صداوسیماست که برنامه برون مرزی دارد و توانسته است با برنامه سازی‌های خود نفوذ بسیار قابل توجه و اثر مفیدی را در حوزه قفقاز و کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه داشته باشد.

امتیاز شما