امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر نقش ولیعهد ابوظبی در بی‎ثباتی منطقه و جهان

مشاهده ۹۰۵
۱۳۹۸/۰۳/۲۹- ۱۲:۲۳

برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) به بررسی گزارش نشریه نیویورک تایمز مبنی بر معرفی محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی به عنوان قدرتمندترین سیاستمدار جهان عرب خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن تشریح نفوذ محمد بن زاید در ساختار سیاسی آمریکا و تبعات اقدامات وی در بی‌ثباتی منطقه و جهان به بحث و گفت‎وگو درخصوص اقدامات محمد بن زاید در کشورهایی همچون یمن، لیبی، سومالی و سودان و ارسال گروه‌های نظامی‌به این کشورها برای دستیابی به اهداف خود و هم پیمانانش می‌پردازد.
در ادامه این برنامه، سیاست‎های محمد بن زاید در قبال ایران و گروه اخوان المسلمین و همچنین دخالت‎های وی در روابط آمریکا و روسیه واکاوی می‎شود.
نگاهی به روابط محمدبن زاید با کشورهایی همچون بریتانیا و انعقاد قراردادهای سنگین برای خرید تجهیزات نظامی‌با این کشور توسط وی از دیگر مباحث مطرح شده در این برنامه است.
«از قلم افتاده» به تهیه‎کنندگی حامد عزتی‎زاده، پنجشنبه 30 خرداد ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 4 و شنبه ساعت 1:20 و 9:20 ، یکشنبه ساعت 21:20 ، دوشنبه ساعت 15:20 و سه‎شنبه ساعت 18:20 به وقت تهران خواهد بود.

امتیاز شما