امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از مجلس و توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری تا نگاهی به موسیقی کار گیلان

مشاهده ۶۹۷
۱۳۹۸/۰۳/۲۹- ۱۵:۲۵

رادیو اقتصاد جمعه 31 خرداد در برنامه‌های «چرتکه»، «بهارستان»، «کار و نوا» و ... به مباحثی همچون مجلس و توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری ، موسیقی کار گیلان و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «چرتکه» جمعه 31 خرداد، مراحل رسیدن به پهلوانی را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده رضاسلطانی جمعه‌ها ساعت ۱۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «بهارستان» جمعه، شهرام اتفاق، کارشناس حوزه انرژی به همراه اسدالله قره خانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس جمهوری اسلامی درباره مجلس و توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری و مدیریت مصرف سوخت گفت‌وگو می‌کنند. بررسی برنامه‌های دولت و مصوبات مجلس و تکالیف برنامه ششم توسعه مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی، تحلیل و بررسی اقداماتی که تاکنون برای توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت انجام شده و ... از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «بهارستان» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی جمعه ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «کار و نوا» 31 خرداد، هوشنگ جاوید، پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام، ناصر مسعودی هنرمند و خواننده گیلانی و ملیحه سعیدی موسیقی‌دان و نوازنده ساز قانون درباره موسیقی کار گیلان با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. تعریف و برداشت میهمان برنامه از موسیقی کار و اهمیت آن، مصادیقی از موسیقی و ترانه‌های کار محلی و ملی کشور و تحلیل آنها از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی جمعه ساعت ۱۴ به مدت ۶۰ دقیقه شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» جمعه 31 خرداد ماه، مصادیق پهلوانان اقتصادی را خدمت شنوندگان بیان می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده سلطانی جمعه هر هفته ساعت ۱۷ به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو اقتصاد تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما