امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
نشست خبری مشترک شبکه امید و هیات فوتبال استان تهران برگزار شد
نشست خبری مشترک شبکه امید و هیات فوتبال استان تهران برگزار شد

برنامه تابستانی شبکه امید برای ایجاد تحول در زندگی نوجوانان

مشاهده ۱۵۷۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۹- ۱۷:۲۲
تعداد بازدید:1572

نشست خبری مشترک هیات فوتبال استان تهران و مدیر شبکه امید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشست خبری مشترک هیأت فوتبال استان تهران و شبکه امید با حضور  مهدی سالم مدیر شبکه امید،  شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران،  آل اسحاق معاون حقوقی فدراسیون،  الصاق معاون بازرگانی هیات فوتبال و با موضوع پوشش بازی‌های فوتبال نوجوانان تیم های استقلال، پرسپولیس و کیا، امروز در شبکه امید برگزار شد.

 در این نشست، سالم با بیان اینکه شبکه امید برنامه‌های متنوعی را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در فصل تابستان تدارک دیده است، از برنامه ریزی ویژه این شبکه برای ارتقای روحیه ورزشی در میان نوجوانان خبر داد و گفت: قرار است امسال هم همچون سال گذشته با همکاری هیات فوتبال استان تهران ساعات ویژه ای را برای پخش زنده رقابت های فوتبال نوجوانان اختصاص دهیم. بدین ترتیب، علاقه مندان می توانند چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته از ساعت 16:30 تا 18:30  مسابقات لیگ برتر نوجوانان را از برنامه جام برتر شبکه امید پیگیری کنند.

 رئیس هیات فوتبال استان تهران نیز در این نشست، با تشکر از اهتمام سازمان صدا و سیما به ویژه شبکه امید به ورزش نوجوانان گفت: شبکه امید می تواند با ایجاد انگیزه و شور و هیجان ورزشی در میان نوجوانان تحول بزرگی را در زندگی آنان ایجاد  و به تربیت نسلی سالم و ورزشکار کمک کند.

در پایان این مراسم مدیر شبکه امید و رئیس هیات فوتبال استان تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.  

 

 

امتیاز شما