امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از راه اندازی کسب و کار خانگی تا آثار مخرب معاملات کالاهای لوکس

مشاهده ۵۵۲
۱۳۹۸/۰۴/۰۱- ۱۵:۴۰

رادیو اقتصاد یکشنبه 2 تیر در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعاتی همچون راه اندازی کسب و کار خانگی، آثار مخرب معاملات کالاهای لوکس و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» یکشنبه 2 تیر ماه، نگاه مسئولان تامین اجتماعی به کسب و کارهای کوچک و فعالان این بخش را بررسی می‌کند. اهمیت توجه به بیمه فعالان در کسب و کارهای خرد و احتمالا نوپا، امکانات بیمه‌ای کنونی برای فعالان کسب و کارهای کوچک و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» یکشنبه 2 تیر به مبحث راه اندازی کسب و کار خانگی یا خانوادگی اختصاص دارد. نیازسنجی با توجه به شرایط اقتصادی و بررسی علل شکست برخی از این مشاغل از دیگر موضوعات مطرح در برنامه است. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» یکشنبه شنوندگان را با محصول صافی بنزین تولید داخل آشنا می‌سازد. معرفی ظرفیت‌های تولید و توان تولید با کیفیت و انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول مورد نظر، بررسی زیرساخت‌های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان و آشنایی مردم با محصول تولید داخل از دیگر مواردی است که در برنامه مطرح می‌شود. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه «خانه تا کارخانه» امروز، با توجه به پیامک شنوندگان، آثار ایجاد سیستم مدیریت کیفیت را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه ساعت 15 با شما همراه می‌شود.

برنامه «راه ابریشم» یکشنبه 2 تیر ماه، به سراغ شناخت اقلام صادراتی سودآور به کشور عراق می‌رود. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 به گوش می‌رسد.

همچنین برنامه «نود و هشتی‌ها» 2 تیر ماه، به آثار مخرب معاملات کالاهای لوکس اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان طور سوادکوهی، ساعت 17 از رادیو اقتصاد روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما