امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

چتر شبکه استانی بر روی همه شهرستان‌های اصفهان باز است

مشاهده ۷۱۸
۱۳۹۸/۰۴/۰۲- ۰۸:۲۲

سومین جلسه از سلسله نشست‎های تعالی رسانه‎ای در رسانه تعاملی با هدف برنامه‎ریزی و هماهنگی به‎منظور معرفی بیشتر ظرفیت‎های شهرستان نجف آباد از طریق صداوسیمای اصفهان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان نجف آباد که با حضور مدیرکل، قائم مقام و معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان و اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان نجف آباد برگزار شد، عبدالحسینی با اشاره به اینکه رویکرد مرکز اصفهان توجه به ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های نهفته در شهرستان‌ها است گفت: با مساعدت‎های فرماندار و شهردار این شهرستان هفته‎ای یک برنامه رادیویی و یک برنامه تلویزیونی برای معرفی بهتر شهرستان نجف آباد تولید و پخش خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه شبکه اصفهان باهدف همکاری و دریافت طرح و ایده هنرمندان نجف‎آباد آمادگی لازم را دارد افزود: طی تفاهم نامه‎ای با انجمن سینمای جوان قرار شد چند فیلم کوتاه تولید شود، همچنین پوشش خبری مناسب از پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی این شهرستان و معرفی بیشتر پتانسیل‎های نجف‎آباد در قالب برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت : این شهرستان از هویت فرهنگی و تمدن بسیار غنی کشور عزیزمان ایران برخوردار است که بایستی به خوبی از شبکه اصفهان به نمایش درآید.
مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: در چند ماهه اخیر برنامه‌های مختلف خبری ، تولیدی و رادیویی درباره شهرستان نجف آباد تهیه شده است و ساخت مستندهایی نیز در خصوص شهدا و جاذبه‌های دینی و تاریخی آن در دستور کار است.

تصاویر

امتیاز شما