امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

عکسی از مهم‎ترین اخبار اقتصادی در «مجله اقتصادی»

مشاهده ۶۰۵
۱۳۹۸/۰۴/۰۲- ۱۳:۵۸

مخاطبان و بینندگان کانال اردوی شبکه سحر، امروز از آخرین تحولات اقتصادی در بخش های ایران ، منطقه و جهان همراه با نظرات کارشناسان ، در برنامه «مجله اقتصادی» با خبر خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امروز در برنامه «مجله افتصادی» درباره مهم‎ترین موضوعات اقتصادی ایران، منطقه و جهان بحث و تبادل نظر خواهد شد. مخاطبان و بینندگان کانال اردوی شبکه سحر، امروز یکشنبه دوم تیر، از آخرین تحولات اقتصادی در بخش‎های ایران، منطقه و جهان همراه با نظرات کارشناسان، در برنامه «مجله اقتصادی» با خبر خواهند شد. مهم‎ترین موضوعاتی که «مجله اقتصادی» امروز به آن می‌پردازد درباره توافقات مهم اقتصادی ایران و روسیه در پایان پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در تهران و اصفهان خواهد بود. کارشناس این قسمت از برنامه رضا جهان بیگ لری است. در خصوص بررسی مهم‎ترین موضوعات اقتصادی جهان، «مجله اقتصادی» کانال اردو درباره تصمیم روسیه درخصوص حذف دلار از مبادلات تجاری با علی پاک‎نژاد کارشناس برنامه گفت‎وگو خواهد شد. به تازگی روسیه از دولت هند خواسته است در مبادلات تجاری از ارزهای ملی استفاده شود.
برنامه «مجله اقتصادی» به تهیه‎کنندگی عاطفه جمعه خالدی و اجرای اظفر کاظمی، امروز عصر ساعت 17: 15، به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش می‎شود. فردا دوشنبه سوم تیرماه ساعت 8 بامداد و 11:25 نیز تکرار این برنامه خواهد بود.

امتیاز شما