امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همفکری با مدیران ورزشی استان سمنان برای اقناع ورزش دوستان

مشاهده ۱۱۲۱
۱۳۹۸/۰۴/۰۳- ۱۳:۵۶

صداوسیمای مرکز سمنان از آمادگی خود برای پوشش کامل برنامه‌ها، مسابقات و رویدادهای ورزشی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشست هم‎اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان و تعدادی از مدیران ورزشی استان با مدیرکل، معاونان و برنامه‎سازان ورزشی صداوسیمای مرکز سمنان برگزار شد. در این جلسه جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از اقدامات خوب صداوسیمای مرکز سمنان در پوشش اخبار رویدادهای ورزشی استان رسانه را مهم‎ترین عامل تشویق جوانان به امر ورزش دانست.

 وی گفت: از برنامه‌های ورزشی صداوسیمای مرکز سمنان تشکر می‎کنم و امیدوارم با تشریک مساعی و هم فکری هم بتوانیم برنامه‌های بهتری را برای مردم استان به ویژه نسل جوان و پر کردن اوقات فراغت آنان تهیه کنیم.

حجت‎الاسلام دکتر توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان هم ضمن اشاره به برنامه‌های مختلف ورزشی این مرکز از آمادگی پوشش کامل برنامه‌ها، مسابقات و رویدادهای ورزشی استان خبر داد و افزود: در صورت اطلاع‎رسانی به‎موقع  این رویدادها از سوی مسئولان ورزشی استان، ما آماده‎ایم تمامی مسابقات و رویدادهای مهم استان را در شبکه استانی و شبکه‌های  ملی پوشش دهیم.

توکلیان پرداختن به اوقات فراغت جوانان را بسیار مهم دانست و افزود: اگر در بخش اوقات فراغت جوانان سرمایه‎گذاری شود تاثیر بسیار مطلوبی در جامعه مشاهده خواهیم کرد و این فرصت مناسبی برای خدمت به جوانان است.

مدیرکل صدوسیمای مرکز سمنان ضمن تاکید بر سرمایه‎گذاری و اهمیت دادن به ورزش ‎های همگانی گفت: از آنجایی که ورزش همگانی فراگیری وسیعی در جامعه دارد کار کردن در این بخش، ضمن تاثیر مثبت روحی و روانی بر فرد باعث نشاط و شادابی در جامعه خواهد شد.

دکتر توکلیان گفت: پیشنهاد می‌کنم بر روی ورزش‎های سنتی و بومی و محلی استان کار شود و با برگزاری مسابقات متعدد، این ورزش‎ها مجددا احیاء و به مردم سایر نقاط کشور نیز معرفی شوند.

وی همچنین فرهنگ ورزشی را بسیار مهم دانست و گفت: مردم به ویژه جوانان، فرهنگ صحیح ورزشی را باید از رسانه و اهل ورزش بیاموزند و ما در رسانه ملی برای تبلیغ فرهنگ صحیح ورزشی در استان آمادگی کامل داریم.

در خاتمه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان لوح سپاسی به مدیرکل و برنامه‎سازان ورزشی صداوسیمای مرکز سمنان اهداء شد.

امتیاز شما