امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همکاری فرمانداری برای ارتقای پوشش شهرستان سمنان

مشاهده ۱۰۸۲
۱۳۹۸/۰۴/۰۴- ۱۱:۰۱

فرماندار استان سمنان دردیدار با مدیرکل صداوسیمای این استان برای پیگیری جذب اعتبارات شهرستانی به منظور به‌روزرسانی تجهیزات و احداث فرستنده جاده سلامت و پروژه‌های فنی قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان به اتفاق تعدادی از معاونان ضمن دیدار با حجت‎ الاسلام‎والمسلمین دکتر مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان از واحد های فنی، استودیو ها و پروژه‌های در دست احداث صداوسیمای استان بازدید کرد.

در این دیدار توکلیان مدیر کل مرکز سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های صداوسیمای مرکز سمنان ابراز امیدواری کرد با کمک و همدلی مسئولان استانی بتوان جایگاه این مرکز را ارتقاء بخشید.

 وی گفت: در صورت احداث ایستگاه  تلویزیونی جاده سلامت شهر سمنان سیگنال‎رسانی به این شهرستان کامل می‌شود و نقاط کور این منطقه تحت پوشش کامل قرار خواهد گرفت.

سید عباس دانایی فرماندار سمنان هم با تشکر از عملکرد رسانه استانی گفت: از آنجایی که دامنه عملکرد صداوسیمای مرکز سمنان استانی است، باید از ظرفیت کل استان و مشارکت تمامی‌شهرستان‌ها استفاده شود.

وی همچنین برای پیگیری جذب اعتبارات شهرستانی برای به روزرسانی تجهیزات و احداث فرستنده جاده سلامت و پروژه‌های فنی قول مساعد داد.

 

 

امتیاز شما