امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آشنایی با هنر رفتار با زنان در رویای کاغذی

مشاهده ۴۶۲
۱۳۹۸/۰۴/۰۴- ۱۴:۵۶

برنامه«هنر رفتار با زنان» مجموعه‌ای از نوشته‌های گردآوری‌ شده شوپنهاور درباره زنان است که امشب سه‎شنبه 4 تیر، در برنامه «رویای کاغذی» معرفی و بازخوانی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «رویای کاغذی» سه‎شنبه 4 تیرماه به بازخوانی کتاب هنر رفتار زنان اختصاص دارد.
برنامه«هنر رفتار با زنان» مجموعه‌ای از نوشته‌های گردآوری‌شده درباره زنان است و شوپنهاور در این کتاب به سنت قدیمی و پر از اما و اگر گذشتگان خود و همچنین سنت‌های شرق در قبال زنان توجه داشته و جالب است که در فرازهایی در موافقت با سنت شرقی در این زمینه نوشته است. اگرچه او از سنت پیشینیان خود به ویژه فیلسوفان یونان و روم باستان و حتی از هگل در این زمینه تاثیر گرفته و پیرو همان نگاه تند به زنان است، خودش نیز آبشخوری برای اندیشه‌های نیچه شده است.
برنامه «رویای کاغذی» برنامه ‎ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت 23:45، به بازخوانی قطعه‎ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه ، رمان و شعر از آثار شاخصی که با اقبال مخاطبان روبه‎رو شده‎اند و پرتیراژ بوده‎اند و به چاپ‎های چندم رسیده‎اند، اختصاص دارد.
این برنامه هر شب با اجرای مشترک راضیه گردکاهد و ناصر قوامپور به تهیه‎کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی ابر روی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما