امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازگویی ابعاد شخصیتی شهید بهشتی برای نوجوانان در برنامه «دفترچه خاطرات»

مشاهده ۱۰۵۴
۱۳۹۸/۰۴/۰۴- ۱۷:۳۶

برنامه «دفترچه خاطرات» به مناسبت سی‎وهشتمین سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، روز جمعه 7 تیر با یوسف فروتن از یاران و همراهان نزدیک شهید بهشتی؛ قبل و بعد ازانقلاب اسلامی همراه خواهد بود تا به بررسی ابعاد مختلف شخصیت آیت الله بهشتی بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روز 7 تیر 1360، آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی، رئیس وقت دیوان عالی کشور و بیش از 70 نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، 27 نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.
به مناسبت سی‎وهشتمین سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، در قسمت سیزدهم از فصل دوم برنامه «دفترچه خاطرات» یوسف فروتن از یاران و همراهان نزدیک شهید بهشتی؛ به بررسی ابعاد مختلف شخصیت آیت‎الله بهشتی و علل دشمنی ضد انقلاب ها با ایشان و نقششان در جریان پیروزی انقلاب و  قوه قضائیه به زبان نوجوانان خواهد پرداخت.
این برنامه روز جمعه 7 تیر،  ساعت 16:30  از شبکه امید پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز همان شب ساعت 23 خواهد بود.
فصل دوم برنامه «دفترچه خاطرات» با عناوین و مناسبت‎های مختلف و روزهای خاص تقویم در 33 قسمت 30 دقیقه‎ای، به تهیه‎کنندگی روح‎الله عبدالهی و با اجرای چهار نوجوان از شبکه امید درحال پخش است.

امتیاز شما