امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب فیروزه‎ای در شیراز

مشاهده ۲۳۹
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۰۹:۰۹

شبکه استانی فارس، شبی دیدنی و پرنشاط را با پخش برنامه «شب فیروزه‎ای» در آرامگاه حافظ و با حضور گسترده مردم در این مکان تاریخی برای مخاطبانش رقم می‎زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شب فیروزه‎ای» کار مشترکی از شبکه فارس و شبکه پنج است که به مدت 5 شب از یکشنبه شب تا پنجشنبه از ساعت 21:30 الی 22:45 از شبکه استانی فارس و شبکه پنج پخش می‌شود.

هدف از پخش برنامه «شب فیروزه‎ای» انعکاس رویدادها و رخدادهای استانی و ایجاد احساس همدلی در بین اقوام ایرانی است. همچنین در این برنامه به آداب و رسوم وسنت های استان پرداخته می‌شود. حضور هنرمندان کشور و خوانندگان استان و معرفی مفاخر استان فارس، معرفی جاذبه‌های گردشگری، معرفی ظرفیت‎های مختلف اقتصادی فرهنگی و اجتماعی فارس وشیراز از بخش های این برنامه است.
 شهریار باقری‎نژاد از فارس و رضا حیدری از تهران تهیه‎کنندگان این برنامه هستند و مجریان استانی و کشوری امید مسعودی از فارس و بهروز تشکر از تهران اجرای برنامه را برعهده دارند.
حمید بالو کارگردان و حسین ایزدی تدوینگر این برنامه است. همچنین ابوذر گلستانی، حسین سلطان‎پور و احمد علی حیدری تصویربرداران و سجاد طاهری  و شکرالله داموغ صدابرداران برنامه «شب فیروزه‎ ای» هستند.

امتیاز شما