امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۶۵۶
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۲:۰۸

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با برنامه‌های مختلف یاد و نام شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه را گرامی میدارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه‌های ««سحرلر»، «خانواده»، «یک پیام یک ترانه»، «آخشاملار»، «دعوت»، «جمعه گوروشیم و «دانیشیق» با برقراری ارتباط تلفنی با روابط عمومی دادگستری استان، گزارش‎های مردمی از دادگاه خانواده، گفت‎وگو با مشاوران و حقوقدانان درباره مسائل حقوقی خانواده هم به  حادثه تروریستی و شهادت چند تن از بزرگان قوه قضائیه پرداخته می‎شود.
تولید و پخش ویژه برنامه‌های شهادت دکتر بهشتی و یارانشان در روز 7 تیر، ویژه برنامه «فانوس»، مستند «این خانه بن بست ندارد»، میان برنامه‌های قانون و پخش نمایش رادیویی «رود آرام» هم از دیگر اقداماتی است که صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به این مناسبت تدارک دیده است.
همچنین، رادیو شهری مراغه نیز در برنامه‌های «ائویمیز»، «رحمت قاپیسی»، «آخشاملار سسی»، «سیزلر مسئولار» با حضور رئیس دادگستری مراغه، تولید و پخش ویژه برنامه‌های شهادت آیت‎الله بهشتی و یارانشان و پخش سرودهای ویژه شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق انقلاب را در حادثه تروریستی بمب‎گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی‌گرامی می‎دارد. 
سیمای استانی شبکه سهند هم با دعوت از مدیران و معاونان قوه قضائیه در برنامه‌های «سحرلر»، «خانواده»، «تبریزیم» و مطالبه عملکرد قوه قضائیه و دادگستری استان را با حضور کارشناسان مربوطه بررسی می‎کند و گزارشی در این خصوص به مردم استان تقدیم می‌کند.

امتیاز شما