امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی تجربیات کشورهای موفق در عرصه تولید در رادیو اقتصاد

مشاهده ۵۶۹
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۳:۴۸

رادیو اقتصاد پنجشنبه 6 تیر در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعات تجربیات کشورهای موفق در عرصه تولید، شریک بودن کارگران در منافع کارخانه آری یا نه؟ و ... خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» پنجشنبه 6 تیر، تجزیه و تحلیل محیط کسب و کار را بررسی می‌کند. مهرداد مظفری محقق و مدرس دانشگاه و محمد محسن‎وند کارشناس و مشاور مدیریت کسب و کار در این برنامه در خصوص تجزیه و تحلیل محیط کسب و کار مطالب کافی و وافی را بیان می‌کنند. آنالیز یا تحلیل فضای کسب و کار چگونه فعالیتی است و در پیشبرد کسب و کار چه اهمیتی دارد؟، اصول تحلیل فضای کسب و کار از دیگر مباحث قابل طرح خواهد بود. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی مهرگان سوادکوهی روزهای شنبه تا پنجشنبه، ساعت 8، به مدت 60 دقیقه به روی آنتن می‎رود.
رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» پنجشنبه 6 تیر ماه، مطابق هر هفته شما شنوندگان را با یک ضرب‎المثل اقتصادی و مصداق آن آشنا می‎سازد. در این برنامه درباره ضرب المثل «شال خودم است ، لاری می‌پیچم» و مفهوم و مصادیق آن به‎همت کارشناسان بحث می‌شود.برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» پنجشنبه 6 تیر، با مبحث ساختار شناسی و تجربیات کشورهای موفق در عرصه تولید در خدمت شنوندگان خواهد بود. کارشناسان و اساتید در این برنامه درباره ساختارشناسی و تجربیات کشورهای موفق در عرصه تولید و استفاده ما از الگو های موفق مطالبی را بیان می‌کنند. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنجشنبه، ساعت 10 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «خانه تا کارخانه» پنجشنبه 6 تیر، ضرورت حفاظت از محیط زیست در صنایع کوچک و شهرک‌‎های صنعتی را بررسی می‌کند. کارشناسان در این برنامه در خصوص ضرورت حفاظت از محیط زیست در صنایع کوچک و شهرک‌‎های صنعتی و بررسی آسیب‎شناسی محیط زیستی و صدمات اقتصادی شهرک‎های صنعتی در صورت عدم نگرش درست با یکدیگر به بحث و گفت‎وگو می‎نشینند. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امید یگانه یکشنبه، سه‎شنبه و پنجشنبه ساعت 15 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد به گوش می‌رسد.
رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» پنجشنبه 6 تیر ماه، به سراغ مشکلات موجود صادرات به عراق و راه حل می‎‏رود. فعالان این حوزه در این برنامه درباره مشکلات موجود صادرات به عراق و راه حل مطالب کافی و افی را خدمت شنوندگان بیان می‌کنند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی، لیلا امیدیگانه یکشنبه، سه‎شنبه و پنجشنبه ساعت 16:30، به مدت 25 دقیقه به روی آنتن می‎رود.
رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» پنجشنبه 6 تیر ماه، درباره شریک بودن کارگران در منافع کارخانه است. کارشناسان و اساتید در این برنامه درخصوص شریک بودن کارگران در منافع کارخانه مطالبی را بیان می‌کنند. بررسی این دیدگاه که اگر کارگران در منافع کارخانه شریک شوند بهتر کار می‌کنند و تولید نیز بهبود می‎یابد و چرایی آن، آیا در روند واگذاری‌ها و خصوصی‎سازی این موضوع دیده شده یا خیر و چرا؟ از دیگر مواردی است که در برنامه روی آن بحث می‌شود.

برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‎کنندگی مهرگان طور سواد کوهی شنبه تا پنجشنبه ساعت 17، به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما