امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از چالش‎های اجرایی نشدن حذف یارانه غیرنیازمندان تا وضعیت صنعت کشور

مشاهده ۶۵۱
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۴:۱۲

رادیو اقتصاد شنبه 8 تیر، در برنامه «رویش»، «کالای ایرانی»، «اقتصاد مجازی» و ... به مباحثی همچون چالش‎های اجرایی نشدن حذف یارانه غیرنیازمندان، وضعیت صنعت کشور و مقایسه با سایر کشورها و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» شنبه 8 تیر ماه، به سراغ استارت آپ دیجیتال از ایده تا سرانجام می‎رود. رضا شیرازی مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار در این برنامه راجع به استارت آپ دیجیتال از ایده تا سرانجام صحبت می‌کند. از دیگر موارد قابل طرح در این برنامه می توان به منابع تامین مالی استارت آپ در عرصه تجارت الکترونیک، مراحل استارت آپ در عرصه فناوری از ایده تا سود دهی، موانع قانونی و لزوم تسهیل قوانین جهت تحول دیجیتال،  راهکارهای توسعه ایده و عبور از موانع اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی نازنین کتابچی روزهای شنبه تا پنجشنبه، ساعت 8 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن می‎رود.  
رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» شنبه 8 تیر ماه، به فرآیند تولید عسل می‌پردازد. کارشناسان و فعالان این حوزه در این برنامه در خصوص فرآیند تولید عسل مطالب کافی و وافی را خدمت شنوندگان بیان می‌کنند. وضعیت تولید و صادرات، میزان اشتغال‎زایی، میزان صادرات از دیگر مطالب مطرح خواهد بود. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی حمیده رضاسلطانی شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد مجازی» شنبه 8 تیر ماه، نگاهی به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت. سید علیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی به همراه محمد کهوند عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‎ای دفتر تبلیغات قم در این برنامه، راجع به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صحبت می‎کنند. جایگاه و شرح وظایف وزارت ارتباطات، مروری بر زیرمجموعه‌های مهم وزارت ارتباطات، جایگاه سیاست گذاری، جایگاه نظارتی و ... از دیگر موارد قابل طرح در این برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی مطهره محرابی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 14 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن می‎رود.
رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» شنبه 8 تیر ماه، چالش‎های اجرایی نشدن حذف یارانه غیرنیازمندان را نقد و بررسی می‎کند. صاحبان امر و مسئولان در این برنامه درباره چالش‎های اجرایی نشدن حذف یارانه غیرنیازمندان می‎گویند. اصلاح ساختارها برای تغییر در روند هدفمندی یارانه‌ها، جهت‎گیری‌های اقتصادی در تصمیم‎گیری‌ها نه سیاسی، حمایت از تولید با حذف این یارانه‌ها،  توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر موارد مطرح در این برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت 15 به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «رهیافت» شنبه 8 تیر ماه، حقوق مالکیت سنگ بنای امنیت اقتصادی کشور را نقد و بررسی می‎کند. اساتید و کارشناسان در این برنامه راجع به حقوق مالکیت سنگ بنای امنیت اقتصادی کشور صحبت می‌کنند. اهمیت اعتبار اسناد رسمی،  جزئیات ماده 22 قانون ثبت اسناد و املاک کشور، حقوق مالکیت نماد توسعه یافتگی، بررسی دو نگاه حقوقی مختلف در ثبت اسناد رسمی و معاملات رسمی از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه کنندگی مطهره محرابی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 20 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» شنبه 8 تیر ماه، به بررسی وضعیت صنعت کشور و مقایسه با سایر کشورها اختصاص خواهد داشت. کارشناسان و دست اندرکاران در این برنامه قصد دارند درباره وضعیت صنعت کشور و مقایسه با سایر کشورها صحبت کنند. برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما