امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اطلاع‎‎رسانی به هم‎وطنان سیل‎زده رسالت مهم رادیو پیام بود

مشاهده ۹۰۴
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۴:۳۳

شبکه رادیویی پیام با درنظر گرفتن رسالت رسانه‎ای خویش در امر اطلاع‌رسانی تا رفع مشکلات و نیازهای هم‎وطنان سیل‎زده، پیگیری لازم از دستگاه‎‎های مربوطه را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهرام ملازاده مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آوا با هدف توسعه مناسبت‎های رسانه‎ای و پیگیری خدمات‎رسانی به هم‌وطنان سیل‎زده در نوروز 98 با مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و ریئس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار کرد.

مدیر رادیو پیام و آوا در این دیدار ضمن اعلام آمادگی شبکه رادیویی پیام و آوا در امر اطلاع‎رسانی به هم‎وطنان در اقصی نقاط ایران اسلامی، ابراز امیدواری کرد که از این پس با همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‎های مسئول و خدمت‎رسان با رسانه رادیو و توسعه مناسبات متقابل و امکان بهره‎مندی از توانمندی و ظرفیت‎های موجود در امر خدمت‎رسانی، به‎ویژه در مناطق آسیب‎دیده از سیل، گام‎های بهتر و مطلوب‎تری برداشته شود.

وی افزود: شبکه رادیویی پیام با درنظر گرفتن رسالت رسانه‎ای خویش در امر اطلاع‌رسانی تا رفع مشکلات و نیازهای هم‎وطنان سیل‎زده، پیگیری لازم از دستگاه‎‎های مربوطه را در دستور کار خود دارد، امیدواریم با همکاری بیشتر و کمک نهادهای مسئول در امر خدمت‌رسانی بتوانیم شادی را به خانه‌های هم‌وطنان سیل‎زده هدیه کنیم.

معاون عمرانی وزارت کشور در این دیدار گفت با توجه به حجم بالای خسارات وارد شده به هم‎وطنان در سیل اخیر تمام دستگاه‎ها و نهادهای مسئول در قرارگاه خدمت‎رسانی به هم‎وطنان با تمام امکانات و توان خویش تا رفع تمام مشکلات هم‎وطنان در کنار آنان خواهد بود.

او تصریح کرد: خوشبختانه روند خدمت‎رسانی به هم‎وطنان در شهرها و روستاهای آسیب‎دیده در سیل، رو به بهبود است و بی‏‎شک نقش رسانه به‎ویژه رادیو پیام در امر اطلاع‎رسانی به هم‎وطنان سیل زده از زمان وقوع بحران تا به امروز موثر و شایان توجه بوده است.

در پایان نشست نیز در خصوص ویژه برنامه‌های تابستانی رادیو پیام با همکاری معاونت عمرانی و سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور گفت‎وگو شد.

 

امتیاز شما