امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تابستانی داغ با برنامه‌های جذاب شبکه سه

مشاهده ۲۵۹
۱۳۹۸/۰۴/۱۰- ۱۵:۲۹

قائم مقام شبکه سه سیما با معرفی برنامه‌های تابستانی این شبکه، از بازگشت برنامه صبحگاهی «حالاخورشید» و مسابقه‌ای جدید با موضوع اقتصادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما با انتقاد از اینکه گاهی در برنامه‌سازی دچار تهران‎زدگی شده‎ایم، گفت: ایران، فقط تهران نیست و همه جوانان کشور نیازهایی دارند که باید به آن‌ها توجه شود.
یزدی  با بیان اینکه در فصل تابستان برنامه‌های  «عصر جدید» و  «ستاره‌ساز» ادامه خواهند داشت، گفت: شبکه سه می‌کوشد به گستره مردم در شهرهای مختلف توجه ‏‎کند و بر این مبنا امکان حضور جوانان را در این برنامه‌ها  فراهم کرده است تا هرکس که فکر می‌کند توانایی ویژه‌ای دارد، بتواند در این برنامه‌ها حضور پیدا کند.
وی بر لزوم پاسخگویی به مردم  در خصوص مسائل روز جامعه تأکید کرد و گفت: برنامه‎های «میدان انقلاب» و «بدون توقف» به سوالات مردم صریح و شفاف پاسخ می‌دهند.
یزدی در حوزه سریال‌سازی  برای ایام تابستان اعلام کرد: ما بعد از سریال «گاندو» سریالی طنز برای مخاطبان در نظر گرفته‎ایم.

وی افزود: سریال «گاندو» برای ما تجربه‌ای بسیار خوب بود. «گاندو» سریالی است که به مسئله روز می‌پردازد و داستانی را که به سرنوشت ایران گره خورده  به نمایش می‎گذارد و  حرف‌هایش  را صریح و در قالب داستانی واقعی بیان می‌کند.
قائم مقام مدیر شبکه سه از بازگشت برنامه «حالا خورشید»بر آنتن این شبکه، خبر داد و گفت: برنامه «سلام صبح بخیر» نیز با شکل و شمایلی جدید در تابستان پخش خواهد شد. وی اعلام کرد: در حوزه اقتصادی نیز مسابقه‎ای به نام «میدان» طراحی شده که در آن  محصولی ارائه می‌شود تا در صورت تأیید داوران به سرمایه‌گذار معرفی شود.
یزدی پخش آثار  مستندسازان برجسته را در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های این شبکه در تابستان برشمرد که قرار است بعدازظهرها روی آنتن شبکه سه سیما برود.

امتیاز شما