امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از بازاریابی دیجیتالی و روش‌های آن تا راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی

مشاهده ۵۶۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۰- ۱۵:۳۶

رادیو اقتصاد سه شنبه 11 تیر در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعاتی چون بازاریابی دیجیتالی و روش‌های آن، راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» سه شنبه 11 تیر ماه، به سراغ بازاریابی دیجیتالی و روش‌های آن می‌رود. تعریف بازاریابی دیجیتالی و تکنیک‌های آن، جذب مخاطب در بازاریابی دیجیتال،  گسترش کسب و کار در این نوع بازاریابی و ... از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه شنبه راهکارهای تنظیم وقت در استفاده از فضای مجازی را عنوان می‌کند. انواع فعالیت در فضای مجازی و راهکارهای فرصت سازی برای کسب مهارت از دیگر موارد مطرح در این برنامه است. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 به گوش شنوندگان می‌رسد.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» وضعیت تولید و ساخت ماشین‌های دوخت را تحلیل می‌کند. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به انواع ماشین‌های دوخت تولید داخل، ماشین‌های وارداتی، دستگاه‌ها و تجهیزات ماشین آلات ساخت، میزان اشتغالزایی، استاندارد و کیفیت اشاره کرد. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 با مخاطبان همراه می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» فردا، بازارهای هدف سرمایه‌گذاری ساختمان پیش ساخته را معرفی می‌کند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف درخصوص راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی و استفاده از کارت خوان و شفافیت اقتصادی صحبت می‌کند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 17 شنیده می‌شود.

در برنامه «روستای ما» ناصر بیات، کارشناس برنامه ریزی روستایی درخصوص زیر ساخت های روستایی روستای احمدآباد مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. این برنامه کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه، ساعت 18:30 آنتن رادیو اقتصاد را به خود اختصاص خواهد داد.

امتیاز شما