امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتصاب سرپرست اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل

مشاهده ۷۶۳
۱۳۹۸/۰۴/۱۱- ۱۵:۱۸

گروسی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما در حکمی مسلم ملکی را به عنوان سرپرست اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،، بر اساس این حکم ملکی موظف به موارد ذیل شده است:

تجمیع و بهره‌گیری از آخرین قوانین  ومقررات ، آئین‌نامه‌ها، دستورالعممل‌ها، بخش‌نامه‌ها، معاهدات، موافقت‌نامه‌های بین‌الملل وسایر اسناد حقوقی الزام آور،

ایفای وظایف نمایندگی حقوقی سازمان و حضور در مراجع قضایی، شبه قضایی و انتظامی‌به منظور احقاق حقوق مرتبط با حوزه مأموریت ، اظهارنظر حقوقی درخصوص پیش‌نویس قراردادهای حوزه مأموریت که از واحدهای ذیربط سازمان دریافت می‌شود.

تعامل موثر و مستمر با واحدهای تولید محتوا و آثار سازمان با هدف اصلاح ساختار قراردادهای تولید و تأمین آثار ،

 ثبت حقوق سازمان در مراجع ذیربط داخلی، تعامل، همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها، نهادها، شوراها و کمیته‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه مأموریت تعامل و شرکت در مجامع ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی پس از اخذ مجوز از ریاست سازمان،

سازماندهی وثبت دارایی‌های فکری سازمان و مشارکت در ارزش‌گذاری اموال فکری سازمان،

 حفظ و استیفای حقوق رسانه ملی در حوزه فضای مجازی و ماهواره‌ها،مسلم ملکی پیش از این مدیر امور حقوق بین‌الملل و ماهواره بوده است.

او دانشجوی دکتری حقوق بین‌الملل دانشگاه مفید است در کارنامه کاریش سمتهایی چون عضو کمیته علمی دومین اجلاس کمیته حقوق مالکیت فکری اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه و مشاور رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی ثبت شده است.       

امتیاز شما