امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از تحلیل بیانیه اخیر FATF و آثار آن بر تعاملات بانکی ایران تا فرصت‌های تحریم در صنعت پوشاک

مشاهده ۴۵۲
۱۳۹۸/۰۴/۱۱- ۱۵:۵۰

رادیو اقتصاد چهارشنبه 12 تیر در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث فرصت‌های تحریم در صنعت پوشاک، میزان هزینه‌های اسباب‌کشی در مجموع هزینه‌های جابجایی منزل و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» چهارشنبه 12 تیر، یحیی علوی، مدرس دوره‌های کسب و کار درباره تقویت هوش هیجانی و تاثیر آن بر کسب و کار مطالبی را بیان می‌کند. تعریف هوش هیجانی و نحوه اثرگذاری آن بر کسب و کار، نقش هوش هیجانی در رهبری اثرگذار و هوش هیجانی و راهکارهای تقویت آن از دیگر موضوعات مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» چهارشنبه میزان هزینه‌های اسباب‌کشی در مجموع هزینه‌های جابجایی منزل را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» امروز، به تجهیزات و ماشین آلات مورد‌استفاده در تولید سرنگ و سرسوزن اختصاص دارد. انواع و موارد مصرف، فرآیند تولید، میزان اشتغالزایی، راهکارهای رونق تولید، استاندارد و کیفیت از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده رضاسلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «خوشه چین» محمودرضا رمضان‌پور، رئیس مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی استان مازندران درباره توصیه‌های انجام شده به کشاورزان بعد وقوع سیل و طرح‌های ّخیزداری در استان مازندران صحبت می‌کند. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه ساعت 13:30 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» مهندس سیدعلی آذرکار، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی امور رایانه ای کشور درباره بررسی عملکرد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مطالبی را بیان می‌کنند. از دیگر مباحث این برنامه می‌توان به جایگاه و شرح وظایف، حمایت از تولیدکنندگان در عرصه فناوری اطلاعات و تعرفه‌گذاری اشاره کرد. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» چهارشنبه به سراغ تغییر فرم داد و ستدهای صنعتی از نسیه فروشی به نقد فروشی می‌رود. مشکلات تخصیص ارز به واحدهای تولیدی، رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی، شروط حذف ارز دولتی، راهکارهای رونق تولید واحدهای صنعتی و میزان اشتغالزایی از دیگر مواردی است که در این برنامه عنوان می‌شود. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 15 پخش می‌شود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» بهرام شهریاری، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک درخصوص فرصت‌های تحریم در صنعت پوشاک و راهکارهای برندسازی در صنعت پوشاک صحبت می‌کند. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 به گوش شنوندگان می‌رسد.

در برنامه «روستای ما» ذبیح الله ترابی، دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی درباره درآمد پایدار با استفاده از ظرفیت واحد تولید دام صنعتی در روستای میغان شاهرود سمنان صحبت می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «رهیافت» حسین حاجیلو، کارشناس اقتصادی درخصوص تحلیل بیانیه اخیر FATF و آثار آن بر تعاملات بانکی ایران صحبت می‌کند. تغییرات روابط بانکی ایران در نشست اخیر FATF ، خواسته‌های اخیر FATF از ایران، تاثیر اجرای تهدیدات FATF بر تعاملات بانکی ایران آری یا خیر؟، مسائل اقتصادی کشور و میزان وابستگی آن به بیانیه اخیر  FATF از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره ساعت 20 پخش می‌شود.

برنامه «ساعت صنعت» چهارشنبه 12 تیر ماه، به آسیب شناسی رشته‌های تحصیلی و ارتباط با صنعت کشور اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 به سمع شنوندگان می‌رسد.

امتیاز شما