امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های روز دختر در رادیو ایران

مشاهده ۱۶۶۲
۱۳۹۸/۰۴/۱۲- ۱۳:۵۹

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌های «دور عاشقان» و «حرفی از نام تو» را تقدیم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اکبر عاشوری مدیر گروه معارف و مناسبت‎های رادیو ایران گفت: ویژه برنامه «دور عاشقان» چهارشنبه 12 تیر، بعد از خبر ساعت 23، با موضوع روز دختر و کرامات حضرت معصومه (س) و چگونگی برخورد با دختران در خانواده، به تهیه‎کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می‌شود. وی افزود: همچنین در این برنامه از صحبت های کارشناسی دکتر رفیعی و حجت الاسلام میرباقری بهره‎مند خواهیم شد. «دور عاشقان» با اجرای حس همایی از رادیو ایران پخش می‌شود.
«حرفی از نام تو» ویژه برنامه دیگری است که پنجشنبه 13 تیر هم‎زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) به تهیه‎کنندگی زینب برومند پخش می‌شود که در این برنامه با حضور حج‎الاسلام‎والمسلمین محمد فرخى و قادر به تحکیم روابط خانوادگى و نقش دختر و خواهر در خانواده با الگو پذیرى از حضرت معصومه (س) پرداخته می‎شود. این برنامه ویژه را پنجشنبه 21:30 از رادیو ایران بشنوید.
هم‎زمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برنامه «خاص باشید» با فعالان و دختران ایده‎پرداز در بخش اقتصادی گفت‎وگو خواهد کرد. «خاص باشید» به تهیه‎کنندگی متین فیروزی و اجرای لیلا صفری پنجشنبه ساعت 10:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما