امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

حقوق بشر از ادعا تا واقعیت

مشاهده ۷۰۹
۱۳۹۸/۰۴/۱۲- ۱۴:۱۶

حمله به هواپیمای مسافربری و ادعای حمایت از حقوق بشر در برنامه تلویزیونی «اشاره» و با حضور دکتر قاضی زاده‌هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی واقعه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 290 مسافر آن واکاوی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روز 12 تیرماه روز حقوق بشر اسلامی‌که سالروز حمله به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 290 مسافر آن نیز هست برنامه تلویزیونی اشاره به واکاوی واژه «حقوق بشر» از ادعای استکبار جهانی تا واقعیت آن می‌پردازد.
این برنامه با حضور دکتر قاضی‎زاده‌هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اقدامات پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا با تشریح واقعیت نظامنامه‌های بین‎المللی و محدودیت‎ها و موانع ایجاد کننده برای مردم دنیا، همچون حقوق بشر، آژانس بین‎المللی انرژی اتمی، سازمان بین‎المللی غذا، به تحلیل و بررسی اصطلاح حقوق بشر، حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری، نحوه برخورد دولت آمریکا با این اقدام، تضاد در ادعای مختلف دولتمردان آمریکا و تضاد در رفتار آن‎ها در برخورد با این حمله می‌پردازد.
همچنین این برنامه با حضور در بین مردم، نظرات آن‎ها را درباره واژه حقوق بشر جویا می‌شود. برنامه «اشاره»چهارشنبه 12 مرداد –سالروز حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران- ساعت 22 از سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

تصاویر

امتیاز شما