امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

حفظ استقلال و بی‎طرفی در شبکه استانی یک اصل مهم

مشاهده ۶۸۳
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۰۷:۵۷

نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی و عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای این استان بر تعامل دوسویه و بیشتر نمایندگان با رسانه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید احسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران، علی محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان، و منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد ضمن بازدید از صداوسیمای استان کردستان با عبدالملکی مدیر کل این مرکز دیدار و بر تعامل بیشتر رسانه ملی و نمایندگان برای انعکاس مطلوب مشکلات و مطالبات مردم برای توسعه کردستان تاکید کردند.
عبدالملکی در این دیدار با بیان اینکه رسالت حرفه‎ای و اخلاقی شبکه کردستان در همه موضوع‎ها، در درجه نخست حفظ استقلال و بی‎طرفی رسانه است گفت: تلاش می‌کنیم  همه شهرها و روستاهای استان به تناسب ظرفیت و امکانات از ابعاد مختلف معرفی شوند.
وی همچنین با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شأن حقوقی، عقلانی و قانونی هر جامعه‎ای هستند گفت: شبکه استانی کردستان  در این خصوص به نهادهای نظارتی و اجرایی کمک می‌کند تا انتخابات به شکل قانونی، رقابتی، امن و مشارکت جو برگزار شود.
منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه هدف از این بازدید آشنایی بیشتر با صداوسیمای مرکز کردستان برای رفع بعضی از مشکلات خصوصا در حوزه پوشش تلویزیونی بود گفت: رسانه به عنوان یک اصل مهم در توسعه می‌تواند همه ظرفیت‌های استان خصوصاً در حوزه گردشگری را به سراسر ایران معرفی کند.
سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی هم با تشکر از زحمات صداوسیمای مرکز کردستان خواستار پخش بیشتر برنامه‌های با موضوع فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم مردم استان شد.
علی محمدمرادی نماینده مردم قروه و دهگلان هم رسانه را پیش فرض توسعه عنوان کرد و افزود: با تولید برنامه‌های فرهنگی می‌توان زمینه توسعه یافتگی و ثروت را در جامعه فراهم آورد.

تصاویر

امتیاز شما