امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه ملی آینه نیازهای مردم سیل‌زده خوزستان و تلاش مسئولان برای رفع ان‌ها

مشاهده ۲۹۰
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۱۴:۱۰

رئیس سازمان صداوسیما در سفر به استان خوزستان به همراه استاندار این استان، از مناطق سیل‌زده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در این بازدید در گفت‌وگو با مردم سیل زده در جریان مشکلات آنان قرار گرفت . رئیس رسانه ملی، با یادآوری  زحمات تلاشگرانی که برای بازسازی مناطق سیل زده همت کرده بودند گفت: ان‌شاالله سازمان بتواند زحمات تلاشگران در زمینه بازسازی مناطق سیل زده را به خوبی پوشش بدهد.

وی افزود:  تلاش می‌کنیم تا پیشرفت ها و احیانا عقب ماندگی‌های موجود را به خوبی منعکس کنیم تا مسئولان ملی و استانی بتوانند به موقع و با حداکثر تلاش جهادی و انقلابی مشکلات مردم را رفع کنند. دکتر علی عسکری ابراز امیدواری کرد بزودی شاهد رفع همه مشکلات و گرفتاریهایی باشیم که به علت سیل به مردم وارد شده است.

استاندار خوزستان هم از سفر رئیس رسانه ملی به این استان تشکر و گزارشی از اقدامات انجام شده، ارائه کرد.

شریعتی از ساخت هزار و پانصد واحد تخریبی و تعمیر بیشتر از دو هزار و هشت واحد خسارت دیده خبر داد. او ابراز امیدواری کرد تعمیرات واحدهای خسارت دیده تا پایان تابستان و ساخت واحدهای تخریب شده تا دی ماه یا حداکثر پایان سال به اتمام برسد. استاندار خوزستان با اشاره به تامین آهن آلات برای ساخت واحدهای تخریبی از سوی وزارت نفت گفت تلاش می‌کنیم واحدهای مسکونی با استحکام بیشتر و ابعاد بزرگ تر، مطابق با فرهنگ بومی ساخته شود.

شریعتی  از آغاز پرداخت وام بلاعوض کشاورزان از شنبه 15 تیر و تشکیل بیشتر از 14هزار پرونده برای ارسال به بانک ها برای دریافت وام خبر داد و  با اشاره به کشت تابستانی در مناطق سیل زده گفت: هم آب سیل را از مناطق سیل زده تخلیه کردیم و هم با تامین آب مناسب، زمینه را برای کشت تابستانی فراهم کردیم تا امید، سرزندگی و روال عادی زندگی به روستاها برگردد.

 استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد با بازسازی زیرساخت ها، جاده‌ها، مدارس و خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی، وضعیت به حالت عادی برگردد.

 

 

امتیاز شما