امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ایران به استقبال هفته حج می‎رود

مشاهده ۱۷۹۳
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۱۴:۵۱

با توجه به آغاز هفته حج، برنامه میزبان رادیو ایران این هفته از شنبه تا چهارشنبه به اطلاع‎رسانی در خصوص حج تمتع سال 98 می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این هفته، برنامه «میزبان» با حضور کارشناسان و نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری به اطلاع‎رسانی در خصوص حج تمتع 98 می‌پردازد. عاطفه اقتداری تهیه‎کننده «میزبان» در این خصوص با بیان اینکه هفته حج از 13 تیر برابر با اول ذیقعده آغاز شده است گفت:«حج؛ خودسازی، اخوت دینی، تمدن اسلامی» به عنوان شعار حج امسال انتخاب شده است و از این رو در هفته حج با محور شعار حج، ما با حضور کارشناسان و نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری به اطلاع‎رسانی در خصوص حج تمتع سال 98 می‌پردازیم.
اقتداری افزود: هر سال اول تا هفتم ذی‌القعده به عنوان هفته حج نامگذاری می‌شود. در این هفته زائران بیت‎الله الحرام آمادگی نهایی برای اعزام به حج تمتع را پیدا کرد و اولین گروه از زائران در این هفته به حج اعزام می‌شوند. وی افزود: مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در این هفته در برنامه «میزبان» حاضر می‌شوند و آخرین توضیحات و توصیه‌های لازم برای حج تمتع پیش رو را ارائه می‌کنند.

گفتنی است برنامه «میزبان» این هفته ویژه هفته حج به تهیه‎کنندگی عاطفه اقتداری، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11:55 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما