امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

راهیابی یکی از تولیدات صداوسیمای کهگیلویه و بویر احمد به جشنواره بین المللی ABU

مشاهده ۷۲۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۱۵:۳۲

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی فیلم کوتاه«دشمن در شهر» از تولیدات این مرکز به جشنواره رادیویی و تلویزنی آسیا و اقیانوسیه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی‌رسانه ملی این فیلم درباره دو جوان است که می‌خواهند با بستن آبراه‌های فصلی با میله و سیم خاردار از ورود پلاستیک از شهر به طبیعت وارد می‌شوندجلوگیری کنند.

در این اثر نشانه‌های دیداری از جنگ همانند، سیم خاردار،مین، آتش و .. این مفهوم را به ذهن تداعی می‌کند که دشمن اصلی انسان امروزی پلاستیک است باید ازورود آن از شهر به محیط ریست و طبیعت جلوگیری کنند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این فیلم کوتاه  گفت: فیلمسازدر این فیلم کوتاه به خوبی پیام خود را به دوستداران و تخریب گران طبیعت با توجه به هجوم زباله به خصوص پلاستیک که سالها طول می‌کشد تا به دامن خاک برگردد به مخاطبان و مردم انتقال داده تا برای حفظ منابع طبیعت همه با هم متحد و همدل باشند.

تهیه کننده و کارگردانی این فیلم داستانی 4 دقیقه ای را وحید علویان سوق، با حضور بازیگرانی چون وهاب حسینی، سعید موسوی تصویربرداری وکیل زعفرانی و تدوین الیاس پروز بر عهده داشتند.

فیلم داستانی ( دشمن در شهر} از مرکز کهگیلویه و بویراحمد  در بین 105 اثر تلویزیونی و 335 اثر رادیویی از 32 مرکزاستانهای کشور به جشنواره  سالانه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه راه یافته است.

جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه امسال  آبانماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما