امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

صدا و سیما توانمندی کشور در مبادله با دنیا را به تصویر کشید

مشاهده ۱۷۴۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۱۷:۳۷
تعداد بازدید:1748

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسیر حرکت کشتی سالینا را پیشتر رسانه‌های دولتی از جمله روزنامه ایران منتشر کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره پخش گزارش مسیریابی کشتی سالینا در برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما گفت: اتهام انتشار اطلاعات محرمانه به صدا و سیما در موضوع پخش این گزارش نوعی بی انصافی است چرا که مسیر حرکت کشتی سالینا را پیشتر رسانه‌های دولتی از جمله روزنامه ایران منتشر کرده بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: در شدیدترین شرایط تحریمی‌که گفته می‌شود ما نمی توانیم نفت بفروشیم و با دنیا معامله کنیم استفاده از این خبر سوخته القای توانمندی جمهوری اسلامی ایران در مبادلاتش با دنیا بود.

نقوی حسینی با بیان اینکه رسانه ملی رویه خوبی را در انتشار سریع و صحیح مسائل روز به مردم در پیش گرفته است گفت: رسانه ملی جلوتر از رسانه‌های بیگانه حرکت می‌کنند و مردم ما امروز با اعتمادی که به رادیو تلویزیون دارند، نیازی نیست از شبکه‌های بیگانه از جمله بی بی سی و سی ان ان و من و تو خوراک رسانه ای بگیرند.  

امتیاز شما