امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران:
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران:

سریال گاندو آنقدر استدلال های قوی داشت که کسی نمی تواند به آن انتقاد کند

مشاهده ۱۴۹
۱۳۹۸/۰۴/۱۸- ۱۰:۰۰
تعداد بازدید:149

محمداسماعیل کوثری گفت: سریال گاندو پاسخ محکمی‌به انتقادات نقطه ای و بی اساس برخی گروه‌ها داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، فعال سیاسی و استاد دانشگاه، سریال گاندو را نمونه ای موفق از شفاف سازی مسائل برای مردم خواند و گفت: اتفاقات و حوادثی که در موضوعات مختلفی در کشور رخ می دهد چه سیاسی باشد، چه اقتصادی و چه امنیتی باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد. کوثری افزود: سریال گاندو نیز که با اقتباس از پرونده ای حقیقی ساخته شده توانست مورد توجه مردم قرار بگیرد و روز به روز که از پخش آن گذشت مردم را برای دنبال کردن بیشتر ترغیب کرد.

فرمانده با سابقه دفاع مقدس با بیان اینکه پخش این سریال برای برخی ناراحت کننده بود گفت:: این افراد مدعی هستند که نباید چنین پرونده‌های به گوش مردم برسد اما مردم امین نظام هستند و باید از مسائل مطلع باشند.

دکتر اسماعیل کوثری افزود: فشارهای غیرمنصفانه بر صدا و سیما هم طبیعی است و نه تنها صدا و سیما بلکه هر مرجعی که قانون را اجرا کند و کارش را صحیح و بدون نقص انجام دهد تحت این فشارها قرار می‌گیرد.

سردار کوثری در ادامه با بیان اینکه سریال گاندو دستش در استدلال های قوی و سندهای محکم پر بود گفت: این سریال توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و مورد استقبال واقع شود، بنابراین انتقادهای نقطه ای برخی افراد وارد نیست و این سریال پاسخ محکمی‌برای تمام این انتقادات دارد. 

امتیاز شما